یکشنبه 21 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوشين احمدی خراسانی به يک سال حبس تعليقی محکوم شد


کانون زنان ايرانی - نوشين احمدی‌خراسانی، فعال حقوق زنان و از بنيانگذاران مرکز فرهنگی زنان به اتهام تبليغ عليه نظام و اقدام عليه امنيت ملی به يکسال حبس تعليقی محکوم شد.

فريده غيرت، حقوقدان و وکيل خانم احمدی‌خراسانی به خبرگزاری ايسنا گفت که اين حکم از سوی دادگاه انقلاب صادر شده و مدت زمان تعليق آن ۵ سال است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوشين احمدی‌خراسانی سردبير سايت مدرسه فمينيستی، مترجم، نويسنده و نيز از اعضای اوليه کمپين يک ميليون امضاست که دارای تاليفات و ترجمه‌های مختلفی در حوزه مسائل زنان است.

اين فعال حوزه زنان به دليل حضور و سازماندهی تجمع ۲۲ خرداد ۱۳۸۵ در ميدان هفت تير به ۳ سال حبس محکوم شد. وی بار ديگر در ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ به همراه ۳۲ تن ديگر از فعالان جنبش زنان دستگير شد و سپس دادگاهی گرديد.

نوشين احمدی خراسانی، روز ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ با احضاريه کتبی به شعبه ۵ دادسرای ويژه مستقر در زندان اوين احضار شد. در پی اين احضاريه، وی در روز چهارشنبه ۳۱ شهريور ماه ۱۳۸۹، پس از چندين ساعت بازجويی کتبی، و تشکيل يک پرونده جديد در شعبه ۵ دادسرای اوين، توسط بازپرس پرونده تفهيم اتهام شد. اتهام وارده بر وی «فعاليت تبليغی عليه نظام از طريق نوشتن و درج مطالب عليه نظام در سايت مدرسه فمينيستی، وشرکت در تجمعات غيرقانونی پس از انتخابات ۱۳۸۸» بود. پس از تفهيم اتهام، نوشين احمدی خراسانی از خود دفاع کرد و پس از آن، برای وی قرار کفالت صادر شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016