جمعه 2 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحماندوست :‌ اصلاح قانون انتخابات، بار اصلي تنش‌هاي سياسي را كم مي‌كند

نماينده مردم تهران در مجلس، اصلاح قانون انتخابات را ضروري دانست و افزود: اين كار مي‌تواند بار اصلي تنش‌هاي سياسي را كم كند.

مجتبي رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ درباره‌ي ضرورت اصلاح و بازنگري در قانون انتخابات گفت:‌از هم اكنون كه فرصت وجود دارد بايد اين قانون مورد تجديد نظر قرار گيرد و اگر پيشنهاداتي جهت اصلاح مطرح است بايد بيان گردد، در واقع اينگونه نباشد كه در ايام نزديك به انتخابات، كانديداها يا مردم به تلاطم بيافتند كه نكند قانون تغييرات بسياري پيدا كند.

وي با اشاره به هزينه‌‌هاي برگزاري انتخابات‌ها در دو مرحله اظهار داشت:‌ لذا پيشنهاد مي‌كنم كه انتخابات از دو مرحله‌اي به تك مرحله‌اي تغيير يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در سفر سال گذشته‌شان به كرمانشاه يادآور شد: حتي بحث اصلاح قانون اساسي نيز مطرح بوده به اين معنا كه همانند كشورهاي پارلمانتار يستي كه براي تصميمات مهم به احزاب مراجعه مي‌كنند، مجلس، نمايندگان و يا تركيبي از سه – چهار جمعيت نظرشان تعيين كننده رئيس جمهور باشد و رهبري چنين زمينه‌اي را در سفر كرمانشاه مطرح كردند.

رحماندوست خاطر نشان كرد:‌ بنابراين ، اگر اين كار انجام شود بار اصلي تنش‌هاي سياسي كه هر 4 سال يك بار كشور را در بر مي‌گيرد كمتر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016