چهارشنبه 14 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهران: کنسرت کردی و فارسی گروه موسيقی ترنگ، ۲۷ و ۲۸ تيرماه در تالار رودکی

به سرپرستی و آهنگسازی برزو اميری
گروه موسيقی «ترنگ» با دو خواننده به روی صحنه می رود

گروه موسيقی «ترنگ» به سرپرستی و آهنگسازی برزو اميری در تالار رودکی به روی صحنه می رود.
حميد خزاعی خواننده اين گروه با اعلام اين خبر، درباره جزئيات اين کنسرت گفت: «اين برنامه ۲۷ و ۲۸ تير ماه سال جاری در دو بخش کردی و فارسی برگزار خواهد شد که خوانندگی بخش کردی اين کنسرت برعهده محمدرضا دارابی است و قطعاتی چون «ناری ناری»، «دلتنگ و ناشاد»، «افسانه»، «شيرين و فرهاد»، «فصل وهار» و «چوپی» اجرا خواهد شد.
در بخش فارسی اين برنامه هم که بنده خوانندگی آن را برعهده دارم، قطعاتی چون «نوايی نوايی(خراسانی)»، «دود ميخيزد»، «ساز و آواز»، «چهار مضراب»، «بيا با هم»، «زلفا يارم(خراسانی)» و «کشور ايران» اجرا می شود.
در اين اجراها محمد موسوی (تار)، محمد اصغری (سنتور)، ميلاد پرصبر (تار باس)، حامد هاديان (عود و ديوان)، مجيد عليزاده (تنبک)، ابراهيم احمدی (دف)، مريم نيک بين (هم خوان)، ثمين مهرپويان (هم خوان)، نگين يزدانی (هم خوان) به عنوان اعضای گروه ترنگ برزو اميری سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه را همراهی خواهند کرد.

علاقمندان برای تهيه بليط برای اين کنسرت می‌توانند با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱-۷، ۰۹۳۵۰۷۰۵۰۱۴ و ۰۹۳۵۱۶۱۱۰۰۷ تماس حاصل نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016