سه شنبه 20 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهرهای حاشيه درياچه اروميه در خطر سونامی نمک

خبرگزاری هرانا - نماينده مردم اروميه در مجلس گفت: زمانی که باد از غرب به شرق می‌وزد شهرهای شبستر، تبريز، آذرشهر، عجب شير و... مورد حمله سونامی نمک قرار خواهند گرفت.

به گزارش تارنمای ايرن، نادر قاضی‌پور گفت: برای احياء و نجات درياچه اروميه صحبت‌های بسيار زيادی شده است و ما نيز به دستگاه‌های مرتبط تذکرهايی مبنی بر عملياتی کردن وعده‌ها و تصميماتشان داده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهارداشت: همچنين دوشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با وزير نيرو و روز گذشته نيز جلسه‌ای با امام جمعه اروميه برای احياء و اجرايی شدن تصميمات نجات درياچه اروميه برگزار کرده‌ايم.

نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: مطالعات انتقال آب از سد ارس به درياچه اروميه به اتمام رسيده و در حال حاضر همه منتظريم تا وزارت نيرو پيمانکار اين طرح را مشخص کند تا اين پروژه عملياتی شود.

قاضی‌پور اضافه کرد: اين پروژه حدود ۲ سال به طول می‌انجامد که بايد ۱۱۷ کيلومتر خط لوله انتقال آب به درياچه اروميه ايجاد شود.

وی تاکيد کرد: وزارت نيرو اگر بخواهد می‌تواند همين فردا اين پروژه را به پيمانکار بدهد اما دليل عدم انجام اين کار را نمی‌دانيم.

اين نماينده مجلس اضافه کرد: زمانی که باد از غرب به شرق می‌وزد بيشتر روستا‌ها و شهرهايی که از اين طوفان از بين خواهند رفت، شهرهای شبستر، تبريز، آذرشهر، عجب شير و... است که مورد حمله سونامی نمک قرار خواهند گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016