دوشنبه 23 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون ستادكل نیروهای مسلح:امنیت كامل كشتیرانی در خلیج فارس با خروج آمریكا قابل تحقق است

تهران- معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ ‌تامین امنیت كشتیرانی در منطقه خلیج فارس با خروج نظامیان آمریكایی قابل تحقق است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادكل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار 'سیدمسعود جزایری' روز دوشنبه افزود: اگر كشورهای جهان خواستار برقراری امنیت كشتیرانی و تجارت از طریق خلیج فارس و تنگه هرمز هستند، باید تمهیداتی به منظور فشار به آمریكا، برای خروج نظامیانش از این منطقه بكار گیرند.

سردار جزایری درخصوص برخورد ناو آمریكایی با نفتكش ژاپنی در تنگه هرمز اظهارداشت:‌ بدون تردید وجود نظامیان آمریكایی در منطقه و خلیج فارس مخل امنیت است و بروز این گونه حوادث قابل پیش بینی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خطاب به روسای كشورهای ساحلی حاشیه خلیج فارس گفت: كشورهای منطقه باید تلاش كنند تا امنیت كشتیرانی در این آبراه استراتژیك به طور كامل برقرار باشد.

سردار جزایری افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام كرده كه كشورهای منطقه خود قادر به تامین امنیت كامل منطقه هستند و شرط تحقق آن نیز خروج آمریكایی‌ها از منطقه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016