شنبه 28 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زلزله ای خفیف شمال غربی استان تهران را لرزاند

مديرروابط عمومي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از وقوع زمين لرزه 3.8 ریشتری در بخش‌هایی از استان تهران خبر داد.

حسين درخشان در گفت وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ افزود: ساعت یک بامداد امروز(شنبه)، زمین لرزه‌ای به بزرگي 3.8 در مقیاس ریشتر، شهرهای دماوند، بومهن و پاکدشت را لرزاند.

وي بابيان اينكه کانون این زمین‏ لرزه شهر بومهن از بخش مرکزی استان تهران اعلام شده است، گفت: از آنجايي كه زمين لرزه‌هاي با بيش از قدرت 3.5 به خصوص در منازل آپارتماني احساس مي‌شود اين مسئله سبب وحشت مردم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرروابط عمومي سازمان امداد ونجات جمعيت هلال احمر ايران از آماده باش تیم‌های امدادی خبرداد و گفت: در صورت تکرار حادثه به سرعت وارد عمل شوند.

به گزارش ايسنا، موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران اعلام كرد: زمين‌لرزه مذكور به بزرگي 3.8 ريشتر در بومهن در استان تهران در ساعت 01:01:26 رخ داد و در عرض جغرافيايي ۳۵.۸۳ N و طول جغرافيايي ۵۱.۸۸ E به عمق 7 اين مناطق را لرزاند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016