سه شنبه 31 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهدید به بازداشت دبیر کانون صنفی معلمان کرمانشاه

به گزارش آژانس خبری موکریان یک فعال فرهنگی کرمانشاهی تهدید به بازداشت و محاکمه شد.

محمد توکلی دبیر کانون صنفی معلمان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موکریان ضمن تایید این خبر اظهار داشت : در پی کسر حقوق فرهنگیان و قطع 20 درصد هزینه بدی آب و هوا در استانهای کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش و اعلام این مطلب از طرف بنده (محمد توکلی ) به مقامات آموزش و پرورش استان کرمانشاه که این کار واکنش فرهنگیان این استان را در پی خواهد داشت، پنج شنبه هفته گذشته یکی از نهادهای امنیتی اینجانب را به صورت تلفنی احضار نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : طی آخرین تماسی که از سوی مامور امنیتی با اینجانب گرفته شد به بنده اعلام گردید که کانون صنفی معلمان کرمانشاه غیر قانونی است و در صورت ادامه فعالیت با شما برخورد قهری خواهد شد.

یاد آور می گردد محمد توکلی دبیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمانشاه، ظرف چند سال گذشته به خاطر فعالیت صنفی چندین بار احضار و بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016