چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ارتباطات هم از منشا پارازیت های تهران اظهار بی اطلاعی کرد

کلمه: در حالی که معصومه ابتکار از سونامی سرطان به خاطر پارازیت دکل های نصب شده در تهران خبر داده بود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ارسال پارازیت ربطی به این وزارتخانه ندارد، گفت: پارازیت‌های اخیر از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و منشاء آن نیز مشخص نیست.

معصومه ابتکار نیز با بیان این که نگرانی که در حال حاضر وجود دارد ارسال امواجی است که بر اساس هیچ ضابطه ای نیست گفته بود: مشخص نیست مسئولیت این امواج با چه کسی است تا بتوان بایت ان از کسی سوال پرسید ویا بر آن نظارت کرد.

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ارسال پارازیت‌ها در سطح کشور، تصریح کرد: پارازیت‌های ارسالی ربطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و به طور جدی پیگیر این مساله هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ارتباط با این موضوع به دفعات مکرر گزارشی درباره پارازیت‌های تلفن‌های همراه برای نمایندگان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کرده‌ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی با توجه به اینکه پارازیت‌های اخیر از سوی وزارت ارتباطات ایجاد نشده و این وزارتخانه درصدد کشف منشاء ارسال پارازیت‌ها است.

تقی‌پور با ابراز بی‌اطلاعی در مورد منبع ارسال این پارازیت‌ها، بیان کرد: قطعا باید به دنبال منبع ارسال این پارازیت‌ها و شناسایی آن بود زیرا آثار و عواقب بسیار سوء و متعددی در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول با تاکید مجدد بر اینکه ارسال این پارازیت‌ها از سوی این وزارتخانه نیست حاضر به پاسخگویی بیشتر در این مورد نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016