پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: تمهيدات امنيتی برای برگزاری اجلاس تهران

وزير کشور اعلام کرد که تمهيدات امنيتی لازم برای برگزاری مناسب اجلاس سران غير متعهدها در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مصطفی محمدنجار درباره‌ی برنامه‌های دولت برای برگزاری اجلاس غير متعهدها گفت: برنامه‌ريزی مفصلی در اين زمينه انجام شده و تمام وزارتخانه‌های مربوطه در اين زمينه فعال هستند و اميدوارم به بهترين نحو اين اجلاس برگزار شود ما نيز تمهيدات امنيتی لازم برای برگزاری مناسب اين اجلاس را در نظر گرفته‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين درباره‌ی آخرين وضعيت رسيدگی به زلزله زدگان آذربايجان شرقی گفت: خوشبختانه برای رسيدگی به وضعيت زلزله زدگان در آذربايجان با سرعت بالايی از همان لحظات ابتدايی رسيدگی شروع شد و همه‌ی دستگاه‌های ذيربط فعاليت‌های خود را آغاز کردند و توانستند طی ۴۸ ساعت زلزله زدگان را اسکان موقت دهند که اين خود يک رکورد است.

وی افزود :من درباره‌ی رسيدگی به وضعيت زلزله زدگان گزارش مفصلی به دولت ارائه دادم و به دستور رئيس جمهور ۶۰ ميليارد تومان کمک بلاعوض برای زلزله زدگان در نظر گرفته شده است.

وزير کشور اعلام کرد: مقرر شد که بيش از ۴۰۰ و احد مسکونی برای زلزله زدگان ساخته شود و همچنين تسهيلاتی برای بازسازی منازل زلزله زده در نظر گرفته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016