دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريم صالحی در بازداشت بسر می‌برد

مريم صالحی از فعالان حقوق زن و عضو گروه حاميان حقوق بشر در ايران، در روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۱ توسط مأموران امنيتی دستگير شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، مريم صالحی، ۲۵ ساله، دانشجوی تهران وساکن اراک از اعضای فعال گروه حاميان حقوق بشر در ايران و از اعضای چندين کمپين حقوق بشری از جمله کمپين يک ميليون امضاء بوده، که سحرگاه روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۱ در خانه پدری ايشان در اراک توسظ ماموران لباس شخصی دستگير شده است.

خانم صديقه ماهوری مادر وی می‌گويد که نه تنها ماموران حکم بازداشت و يا هيچگونه کارت شناسايی جهت بازداشت از خود ارايه نکرده، بلکه با رفتاری بسيار تهديد وتحقير آميز با خانواده وی برخورد کرده و برخی ازاموال شخصی اين خانواده را با خود برده‌اند.

از زمان دستگيری تا زمان تهيه اين گزارش، علی رغم تلاشهای فراوان خانواده و دوستان مريم، هيچ گونه اطلاعاتی از محل نگه داری وی بدست نيامده است.

خانوادهٔ مريم بسيار نگران سلامتی و چگونگی وضعيت وی می‌باشند و آن‌ها از مجامع و سازمانهای حقوق بشری تقاضای مساعدت و پيگيری نموده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016