شنبه 18 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضایی پیشنهاد کرد: طرح ۳+۴ برای حل موضوع سوریه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: می‌توان طرح مرسی در مورد سوریه را با تغییراتی دنبال کرد.

محسن رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تحرکات اخیر دیپلماسی ایران در راستای تقویت محور مقاومت از جمله برگزاری اجلاس عدم تعهد و اجلاس مقاومت اسلامی اظهار کرد: ایران ظرفیت خوبی در سیاست خارجی دارد که این ظرفیت هرگاه فعال شده نتیجه داده است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: خوشحال هستیم که دوستان ما در دولت در این سه ماهه اخیر تحرکات خود را افزایش داده‌اند که تاثیر زیادی هم داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: یکی از این تاثیرات ناامیدی آمریکایی‌ها در اقدام نظامی علیه سوریه است این مسئله فرصت خوبی است که گفت‌و‌گو‌ها در سوریه آغاز بشود.
محسن رضایی تصریح کرد: طرح آقای مرسی با اصلاحاتی قابل اجرا است یعنی می‌توان به ۴ کشور مورد پیشنهاد ایشان سه کشور اضافه کرد و مدل ترکیبی ۳+۴ را به عنوان مدلی که مسائل نظامی و خشونت‌ها را کنار می‌زند برای آغاز گفت‌وگو‌ها در پیش گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016