شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست: امدادگران ربوده شده در ليبی به زودی آزاد می شوند

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: تيم ۷ نفره امدادگران هلال احمر که در ليبی ربوده شده‌اند، به زودی آزاد می شوند.

رامين مهمان‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، با بيان اين مطلب که" حل بحران سوريه از اهميت ويژه‌ای برخوردار است" گفت: دولت مصر معتقد است ايران بايد در حل بحران سوريه حضور و مشارکت موثرتری داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه در خصوص ميزان نزديکی موضع دولت مصر با مواضع ايران در حل بحران سوريه گفت: ديدگاه دولت مصر با دولت ايران راجع به حل بحران سوريه متفاوت است ولی ما نبايد انتظار داشته باشيم که همه کشورها دقيقا يک موضع و راه حل ارائه دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکيد بر اينکه " مهم اين است که کشورهای قدرتمند و موثر انگيزه داشته باشند تا اين بحران را به صحيح‌ترين شکل ممکن حل کنند" گفت: با توجه به اينکه کشور مصر کشور مهمی است و رييس‌جمهور اين کشور نيز در صحبت‌هايش گفته با دخالت کشورهای خارجی مخالف است، اين نکته بسيار مهمی است که می‌تواند زمينه حل بحران را فراهم کند.

مهمان‌پرست افزود: اين در حالی است که دولت مصر معتقد است ايران بايد در حل بحران سوريه مشارکت موثرتری داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016