سه شنبه 28 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی: حمله اسرائيل به ايران مانند حمله پشه آلوده به يک فيل است

معاون اول رييس‌جمهور با ابراز خشنودی از ساخت کارخانه استحصال موليبدن اظهار کرد: سرمايه‌ای که تاکنون هدر می‌رفت، امروز به دست دانشمندان کشور، ديگر از بين نمی‌رود و مورد استفاده قرار می‌گيرد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمی در مراسم افتتاح پروژه ملی استحصال موليبدن در استان آذربايجان شرقی، با تاکيد بر اينکه "ما بايد تمام کارخانجات پايين‌دستی اين کارخانه را نيز در اينجا بسازيم و حتی کارخانه هواپيماسازی را نيز به اينجا بياوريم"، گفت: کشور ما از نظر رشد و پيشرفت وضعيت خوبی دارد و دشمنان ما هم با اين مساله مشکل دارند وگرنه آنها می‌دانند که ما به دنبال بمب هسته‌يی نيستيم اما از آنجا که کشور ما در حوزه علم به خوبی در حال پيشرفت است، اين مساله آمريکايی‌ها را ناراحت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه، به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(ص) اشاره کرد و افزود: صهيونيست‌ها حتی پيامبر خود را نيز قبول ندارند و شان پيامبر خود را نيز حفظ نمی‌کنند چه رسد به اينکه پيامبر ما را مورد احترام قرار دهند. همين کار آنها نيز در واکنش به رشد اسلام در جهان است که آنها را ناراحت کرده است.

وی با بيان اينکه "کشور ما در زمينه پيشرفت در جهان اسلام پيشتاز است و دانشمندان ما سنگرهای علم را يکی پس از ديگری فتح می‌کنند"، به تهديدات اسرائيل عليه کشورمان اشاره کرد و گفت: حمله اسرائيل به ايران مانند اين است که بگويد يک پشه آلوده می‌خواهد به يک فيل حمله کند. آنها حتی از يک گروه به نام حزب‌الله شکست خوردند، حالا می‌خواهند ما را تهديد کنند اما آنها بدانند که نبايد با دم شير بازی کرد.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه، با اشاره به زلزله اخير آذربايجان شرقی اظهار کرد: گروهی از جوانان اين مرز و بوم نحوه رسيدگی به زلزله‌های کشورهای ديگر را بررسی کنند، آن وقت خواهند ديد که رسيدگی و سرعت عمل دستگاه‌های دولتی در اين زلزله بی‌سابقه بوده است و ما در هيچ کجا با چنين سرعت عملی مواجه نبوديم.

رحيمی اضافه کرد: جلساتی برای بررسی مشکلات زلزله‌زدگان برگزار کرده‌ايم که ادامه آن جلسات را امشب در استانداری خواهيم داشت و تصميمات جديدی نيز خواهيم گرفت. آقای رييس‌جمهور دستور دادند که دستگاه‌های دولتی تا آنجا که در توان دارند مشکلات زلزله‌زدگان را حل کنند و البته در شرايط فعلی تامين مسکن برای زلزله‌زدگان در اولويت قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016