چهارشنبه 29 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشديد اقدامات پليس در بازار ارز درصورت درخواست دولت و مقام‌ قضايی

رييس پليس آگاهی ناجا گفت: در زمان حادشدن بازار طلا و ارز منطبق با درخواست‌های دولت و مقام‌های قضايی اقدامات خود در اين خصوص را تشديد می‌کنيم.

سردار حسن بتولی در گفت و گو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه همواره روش جاری خود در برخورد با دلالان دلار و ارز را انجام می‌دهيم اظهار کرد: فعلا درخواست ويژه‌ای از ما نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بتولی اضافه کرد: ما به صورت روش جاری به مسائل مربوط به بازار طلا و ارز رسيدگی می‌کنيم و وقتی که بازار حاد می‌شود طبيعتا ما نيز منطبق و هماهنگ با درخواست‌های دولت و مقام‌قضايی اقدامات خود را تشديد می‌کنيم.

رييس پليس آگاهی ناجا با بيان اينکه اميدواريم کم کاری دلالان دلار و ارز در اين روزها ناشی از ترس از پليس باشد، گفت: اين‌گونه نيست چرا که در حال حاضر نيز اين خريد و فروش انجام می‌شود اما با قيمت بالا که طبيعی است در اين شرايط عده‌ای احتياط کنند و با اين تصور که ممکن است در آينده قيمت‌ها افت کند ارز خريد نکنند.

رييس پليس آگاهی ناجا با بيان اينکه تصميمات اتخاذ شده در دولت نتايج خوبی در بازار ارز خواهد داشت به ايسنا گفت: در حال حاضر عده‌ای از خريد ارز خودداری می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016