پنجشنبه 13 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیانیه اعتراضی کانون معلمان ایران به توقیف و جنجال سازی علیه روزنامه شرق

به نام خداوند جان و خرد

در هفته گذشته،به خاطر انتشار یک کارتون از جناب هادی حیدری در روزنامه "شرق"،متآسفانه این روزنامه وزین توقیف گردید. گویا این تصویر،در ذهن برخی،شبهه توهین و تمسخر رزمندگان غیور جبهه های جنگ را پدید آورده و به همین دلیل دستور توقیف روزنامه را صادر کرده اند. البته بر کسی پوشیده نیست که رزمندگان عزیز میهنمان،در سراسر سال های جنگ،افتخارها آفریده و از خود گذشتگی ها نموده اند بنابراین به نزد همگان از ارج و احترام بسیار برخوردارند. اما از دید ما،این کارتون،به انتقاد کلی از جهل و پیروی کورکورانه پرداخته،و به هیچ عنوان،قصد توهین به رزمندگان در آن مشهود نیست.

روزنامه "شرق" یکی از رسانه هایی است که در این سال ها،به بررسی کارشناسانه ی آموزش و پرورش پرداخته و آنچه که در این گستره می گذرد را واقع بینانه و دلسوزانه بازتاب داده است. از این رو ما به عنوان یکی از نهادهای مدنی فرهنگیان،از مسئولان مربوطه،تجدید نظر در حکم داده شده را خواستاریم.

کانون صنفی معلمان ایران



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016