پنجشنبه 13 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جامعه اسلامی اصناف و بازاريان: علی رغم انتقاد به دولت تا پای جان از نظام دفاع می کنيم

مهر ـ جامعه اسلامی اصناف و بازار در بيانيه ای ضمن محکوم کردن تلاش عده ای در تعطيل کردن بخشی از بازار تهران هشدار داد: منافقينی که با اقدامات خود موجب تعطيل شدن بخشی از بازار تهران شدند بايد بدانند مورد شناسايی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، در بيانيه جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار درباره حوادث امروز خيابان های منتهی به بازار تهران آمده است: ملت هوشيار ايران، انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آيت ا... العظمی خامنه ای در مسير نورانی انقلاب مهدوی پيش می رود. بدخواهان بدانند علی رغم توطئه ها و دسيسه های فريبکارانه آمريکا و صهيونيسم بين الملل ملت ايران پيروز است و هيچ خللی در راه تحقق آرمانهای انقلاب نمی توانند پديد آورند.

در ادامه اين بيانيه می خوانيم: روز چهارشنبه عده ای از منافقين و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام با ايجاد ارعاب در بازار درصدد تعطيلی بازار برآمدند، خوشبختانه بازاريان مسلمان و متعهد به مقابله آنها برخواستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها بايد بدانند مورد شناسايی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسئول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

در بخش ديگری از اين بيانيه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار اين نوع اقدامات خائنانه را محکوم می کند و اعلام می دارد علی رغم انتقادهايی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئيس جمهور داريم ، تا پای جان از حيثيت نظام و کشور دفاع می کنيم و اجازه نخواهيم داد دشمنان و بويژه منافقان به اهداف خود برسند.

اين بيانيه در پايان می افزايد: ما مطمئن هستيم از اين شرايط عبور می کنيم و با توانائيهايی که داريم آنچنان مشت محکم بدهان آمريکا و جيره خوارهای آن خواهيم زد تا مدتها فراموش نکنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016