یکشنبه 16 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زندان نقده: درگیری دو زندانی، تنبیه سه زندانی

به دنبال درگیری بین دو زندانی در زندان نقده، سه زندانی کرد محبوس در این زندان تنبیه شدند.

بر اساس گزارش رسیده به آژانس خبری موکریان،این سه زندانی که منوچهر خسروی، سیامند رحمان پور و سیدامجد سید احمدی نام دارند به دنبال درگیری بین منصور حشمت (رابط بند) و منوچهر خسروی، برای مجازات به بیرون از بند منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی این درگیری که بر اساس متن گزارش در زندان نقده و در حضور افسر نگهبان رخ داده است سیامند رحمان پور یکی از زندانیان کرد به افسر نگهبان اعتراض نموده که چرا باید در حضور شما با یک زندانی(منوچهرخسروی) برخورد فیزیکی شود، که این اعترض باعث انتقال رحمان پور به خارج از بند و مجازات نامبرده شده است.

یک زندانی دیگر نیز به نام سید امجد سید احمدی اهل مهاباد پس از این ماجرا، در بند به تعدادی از زندانیان گفته که حداقل کاری که ما زندانیان می بایست در هنگام درگیری انجام دهیم این است که طرفین درگیری را از هم جدا کنیم، که گفته می شود این توصیه نامبرده موجب انتقال وی به خارج از بند و مجازات سید احمدی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016