شنبه 29 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رییس سازمان انرژی اتمی: حقوق ایران تامین شود، مذاکرات قطعا به نتیجه می رسد

ˈفریدون عباسیˈ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید بر این بخش از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که ˈایران میز مذاکره را ترک نکرده استˈ، افزود: جمهوری اسلامی ایران مذاکرات را ادامه می دهد و اخیرا هم در آژانس بین المللی انرژی اتمی چند نوبت جلسه داشتیم.

وی تاکید کرد: روند مذاکرات استمرار دارد و مشکل خاصی در روند گفت و گوها وجود ندارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه هفته گذشته در دیدار برگزیدگان قشرها، صنوف مختلف و مسوولان اداری استان خراسان شمالی، با اشاره به خدعه تبلیغاتی ـ سیاسی رسانه های غربی، درباره علت فشارها بر ایران تاکید کردند: بر خلاف دروغ های مکرر غربی ها، ما میز مذاکره درباره مسایل گوناگون از جمله هسته ای را ترک نکرده بودیم که به آن بازگردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ˈسرگئی ریابکوفˈ معاون وزیر امور خارجه روسیه هفته گذشته از برگزاری دور آتی مذاکرات ایران و گروه 1+5 در ماه نوامبر (ماه آینده میلادی) خبر داد و گفت: مذاکراتی که برای ماه نوامبر برنامه ریزی شده، واقع بینانه است.

ریابکوف بدون اشاره به زمان و مکان دقیق دور آتی مذاکرات گفت که به هرحال دور جدید مذاکرات در مسکو نخواهد بود.

اخیرا نیز یک مقام روس از تلاش گروه 1+5 برای آماده کردن پیشنهاد جدیدی برای ارائه به جمهوری اسلامی ایران در ماه نوامبر خبر داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016