چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرگ ۱۰ نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد

خبرگزاری فارس: رئيس مرکز فوريت‌های پزشکی ۱۱۵ مشهد از مرگ ۱۰ نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد خبر داد.


رضا وفايی‌نژاد دقايقی پيش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: صبح امروز يک فروند بالگرد متعلق به هوانيروز که در اجاره اورژانس ۱۱۵ مشهد بود در حين انجام عمليات دچار حادثه شد و سقوط کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين بالگرد در حال انتقال مصدومان حادثه‌ای در محور ملک‌آباد به بيمارستان سوانح طالقانی مشهد بود که در منطقه خين‌عرب سقوط کرد.

رئيس مرکز فوريت‌های پزشکی ۱۱۵ مشهد در ارتباط با تلفات اين حادثه تصريح کرد: در اين حادثه ۱۰ نفر از سرنشينان بالگرد فوت کرده و يک نفر نيز به شدت مصدوم شده که به بيمارستان منتقل شد اما، حال او وخيم گزارش شده است.

***

بالگرد سانحه‌ ديده حامل مصدومان تصادف جاده‌ای بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سياسی امنيتی استاندار خراسان رضوی گفت: تنها يک نفر از سرنشينان بالگرد سانحه ديده اورژانس مشهد زنده مانده است.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: صبح امروز سانحه رانندگی در حوزه بخشداری احمدآباد مشهد رخ داد که يک فروند هلی‌کوپتر در اجاره اورژانس به محل سانحه اعزام شد و در مسير برگشت و اعزام مصدومين به بيمارستان طالقانی مشهد دچار سانحه شده و سقوط می‌کند.

وی افزود: در اين بالگرد ۱۰ نفر شامل ۵ نفر کادر درمانی و پروازی و ۵ نفر مصدومين سانحه رانندگی حضور داشتند.

غفاری در رابطه با تلفات سانحه سقوط بالگرد تصريح کرد: اين بالگرد در منطقه خين عرب سقوط می‌کند که ۹ نفر از سرنشينان جان خود را از دست می‌دهند و تنها يک نفر که از مصدومان سانحه رانندگی بوده است زنده می‌ماند که البته حال او وخيم گزارش شده است.

وی افزود: تنها مصدوم اين سانحه در بيمارستان طالقانی مشهد بستری و در حال درمان است.

معاون سياسی امنيتی استاندار خراسان رضوی تصريح کرد: هنوز علت سقوط بالگرد مشخص نشده و در حال بررسی هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016