چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: با افتخار می‌گوييم حمايت‌مان از فلسطين نظامی بود

خبرگزاری فارس: رئيس مجلس با بيان اينکه نمايندگان مجلس آماده همراهی با مردم فلسطين در جنگ با صهيونيست‌ها هستند گفت: با افتخار می‌گوييم که حمايت ما از فلسطين جنبه مادی و نظامی داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی که در حاشيه راهپيمايی نمايندگان مجلس سخن می‌گفت، با بيان اينکه راهپيمايی نمايندگان مجلس در حمايت از ملت فلسطين معنا دار است، گفت: راهپيمايی نمايندگان مجلس در حمايت از مردم مظلوم و شجاع فلسطين برگزار شده است.

وی افزود: درباره حمله رژيم صهيوينستی به غزه مباحث مختلفی مطرح است اما آنچه در بين همه اين مباحث مشترک است اشتباه محاسباتی رژيم صهيونيستی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لاريجانی با بيان اينکه رژيم صهيونيستی تصور می‌کرد که برای خروج از پوسته انزوا می‌تواند به حماس ضربه بزند تصريح کرد: مردم فلسطين با الگوی عاشورايی امام حسين (ع) در مقابل صهيونيست‌ها ايستادند و البته از ملت ايران نيز پند گرفته‌اند.

رئيس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه سلاح مجاهدت همراه با موشک‌های فلسطين پاسخ محکم مردم غزه به صهيونيست‌ها بود، تاکيد کرد: رژيم صهيونيستی با پاسخ قوی مردم فلسطين، بيش از گذشته در شرايط سقوط قرار گرفته است و رژيم صهيونيستی در اين ماجرا خسران جدی خواهد ديد.

لاريجانی اظهار داشت: ما با افتخار اعلام می‌کنيم که از ملت فلسطين و حماس حمايت کرديم و با افتخار اعلام می‌کنيم که در سخت‌ترين شرايط در کنار مردم فلسطين خواهيم بود.

رئيس مجلس شورای اسلامی، تاکيد کرد: افتخار می‌کنيم که کمک ما به مردم فلسطين جنبه مادی و نظامی داشته است و اين کشورهای عربی که می‌نشينند و نشست برگزار می‌کنند بايد بدانند که ملت فلسطين نيازی به سخنرانی و نشست ندارد.

وی افزود: برخی‌ها در اين ماجراها گفته‌اند که ما برده نيستيم اما حرف ما اين است که کشورهای عربی برای کمک به ملت فلسطين بايد کمک نظامی کنند.

لاريجانی با بيان اينکه نمايندگان مجلس به عنوان نمايندگان ملت اعلام می‌کنند که آماده اعزام به غزه و جنگ با صهيونيست‌ها در کنار ملت فلسطين هستند، از مسئول سفارت مصر در ايران که در همراه با نمايندگان مجلس در راهپيمايی ضد صهيونيستی شرکت کرده بود، خواست زمينه اعزام نمايندگان مجلس به غزه را فراهم کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016