شنبه 4 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعلل در انتقال مهدی کروبی به بيمارستان توسط نهادهای امنيتی

سحام نيوز: روز گذشته مقامات امنيتی در تماس با خانواده آقای کروبی، از اعلام موافقت خود برای انتقال ايشان به بيمارستان خبر داده بودند.

ليکن عليرغم اين اعلام موافقت و عليرغم نگرانی ها در خصوص وضعيت جسمی ايشان؛ مقامات امنيتی تا لحظه انتشار اين خبر، از انتقال آقای کروبی به بيمارستان، سر باز زده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سحام، دکتر محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی امروز با اعلام اين خبر گفت: “عليرغم توافق اوليه مقامات امنيتی مبنی بر انتقال آقای کروبی به يک بيمارستان؛ هنوز اين امر اتفاق نيافتاده است.”
عليرغم اينکه قرار بود ماموران امنيتی، تمام مدارک پزشکی و نتيجه آزمايشات را در اختيار خانواده و پزشک معتمد ايشان قرار دهند؛ تنها کپی بخشی از آزمايشات را به خانواده تحويل داده اند. در حالی که بنا به گفته پزشکان معتمد خانواده آقای کروبی؛ برای بررسی کامل وضعيت ايشان نياز به داشتن اصل تمامی مدارک و آزمايشات پزشکی ايشان است.
فرزند مهدی کروبی در اين مصاحبه بر در اختيار قرار دادن کامل مدارک پزشکی پدرش از سوی نهادهای امنيتی و يا انتقال آقای کروبی به بيمارستان مورد نظر خانواده برای انجام آزمايشات کامل و درمان؛ تاکيد نمود.
همچنين گزارش شده که امروز، مجددا پزشک تحت امر نهادهای امنيتی، آقای کروبی را معاينه نموده است. اين دومين باری است که پزشک معتمد نهاد امنيتی ايشان را معاينه نموده و عليرغم تجويز دارو، هيچ تغيير مثبتی در روند درمان ايشان ديده نشده است.
اين عضو خانواده کروبی افزود: “آنچه که مهم و نگران کننده است، عدم برخورداری آقای کروبی از حقی است که زندانيان سياسی و غير سياسی در حوزه درمان از آن برخوردارند و حق طبيعی و اوليه يک زندانی است.”
در حال حاضر تنها يکی از اعضای خانواده آقای کروبی در کنار ايشان است.

محمد تقی کروبی در پايان تاکيد نمود که اميدواريم اين خواسته ساده خانواده هر چه سريعتر تحقق يابد، ليکن هنوز تا اين لحظه هيچ اقدام عملی ديده نشده است.

اطلاعات تکميلی در صورت انتقال قطعی ايشان به بيمارستان به اطلاع عموم مردم خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016