جمعه 10 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايشگاه ۴۰ نقاش جوان زن ايرانی در بروکسل، ۹ نوامبر تا ۲۵ دسامبر

از تاريخ ۹ نوامبر تا ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲، از دوشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت ۱۱ صبح تا شش عصر، نمايشگاهی از ۴۰ نقاش جوان زن ايرانی (مقيم ايران) در بروکسل در آدرس زير برپا است. ورود برای همگان آزاد است. علاقمندان برای اطلاع بيشتر می توانند به لينک های زير مراجعه کنند. اين نمايشگاه در ادامه به کشورهای پراگ، يونان و ... برای نمايش گذاشته خواهد شد. در اين برنامه علاوه بر نمايشگاه نقاشی، کنفرانس در مورد زنان، تئاتر ايرانی به زبان فرانسه، داستان خوانی و ... برگزار خواهد شد:

http://myartagenda.com/2012/11/13/unexposed-artcontemporain-agenda-bruxelles-40-artistes-iraniennes-femmes-iran-teheran-tour-et-taxis-fery-malek-madani-nosratian-sahar-mokhtari-maryam-muliaee-zahara-tabatabaei/


اطلاعاتی از سازمانده برنامه خانم فری مالک
http://www.artcantara.be/

در ضمن در تاريخ ۱۵ دسامبر کنفرانسی با مضمون" فرصت ها يا چالش هايی که زن و هنرمند بودن در ايران امروز دارد" از ساعت ۱۵ بعد از ظهر در محل نمايشگاه برگزار خواهد شد:

در فيلم زير شما می توانيد اطلاعاتی را در باره نمايشگاه مذکور و نظر کسانی که از اين نمايشگاه ديدن کردند را به زبان فرانسه ببنيد.

آدرس و نقشه محل نمايشگاه:
Lieu : Tour et Taxi Av. du Port, 86c - 1000 Bruxelles
http://www.bruxelles.be/artdet.cfm?function=SHOWGOOGLEMAP&address=50.8644312,4.349908000000028



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016