چهارشنبه 27 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

آزادی محسن میردامادی از زندان، پس از شش سال حبس

محسن میردامادی، دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی، شامگاه سه شنبه بیست و ششم خردادماه پس از تحمل شش سال محکومیت و حدود چهل روز حبس اضافی، از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، دکتر محسن میردامادی نماینده مردم تهران در مجلس اصلاحات و مدیر مسئول روزنامه نوروز، شامگاه سه شنبه بیست و ششم خردادماه با یک خودروی متعلق به اطلاعات سپاه از زندان اوین آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در حالی که طبق آخرین گزارش زندان اوین قرار بود ۲۸ خردادماه آزاد شود، وی در اقدامی غیرمتعارف از بعدازظهر دوشنبه ۲۵ خرداد به بند دو الف منتقل شده و در اختیار حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفته بود و نهایتا به شکلی غیرمعمول و جهت جلوگیری از برگزاری مراسم استقبال از زندان اوین، در مقابل منزلش آزاد شد.

به گفته زهرا مجردی، همسر محسن میردامادی، حتی بدون در نظر گرفتن عدم اجرای قانون مجازات اسلامی جدید، حکم شش ساله وی می بایست در سی ام اردیبهشت به پایان می رسید.

محسن میردامادی روز سی ام خرداد ۸۸ از سوی ماموران اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده بود. او یک هفته قبل از آن هم، در جریان حمله به دفتر جبهه مشارکت در فردای روز برگزاری انتخابات، برای مدت کوتاهی بازداشت شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016