پنجشنبه 11 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

پيام های همدردی و تسليت به مناسبت درگذشت خسرو شاکری زند، از چهره های ملی و از بنيانگذاران کنفدراسيون جهانی دانشجويان


خسرو شاکری زند

خانواده های شاکری، فاضلی، لاريجانی، زمانی، ثابت آزاد، شادمان، خواهران، برادران، خواهر زادگان و برادر زادگان دکتر خسرو شاکری زند به اطلاع می رسانند که نامبرده، در اثر خونريزی مغزی شديدی که پزشکان سرانجام موفق به رفع آثار آن نشدند، در يکی از بيمارستان های پاريس در گذشت.
تاريخ و محل خاکسپاری بعداً اطلاع داده خواهد شد.

چهارشنبه، دهم تير ماه ۱۳۹۴ برابر اول ژوييه ۲۰۱۵
از طرف خانواده های نام برده شده
علی شاکری زند

***

ضايعهً اسفناک درگذشت دانشمند مبارز، زنده ياد دکتر خسرو شاکری زند
تسليت و همدردی


با غم و اندوه فراوان در ضايعهً اسفناک درگذشت دانشمند مبارز و مورخ ارزشمند و استاد صديق و پرکار و مصدقی ناب و هميشه زنده ياد دکتر خسرو شاکری زند، که از بنيانگذاران سازمانهای جبهه ملی ايران در اروپا و کنفدراسيون محصلين و دانشجويان ايرانی ( اتحاديه ملی) بود اطلاع يافتيم.
ما اين مصيبت بزرگ را به خانواده محترم شاکری زند بويژه به دوست و همفکر گرامی مان، دانشمند مبارز محترم آقای علی شاکری زند تسليت می گوئيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خسرو مبارزی بی امان و خستگی ناپذير چه عليه رژيم ساواک آريامهری و چه عليه رژيم ولايت فقيه جمهوری اسلامی بود و با وجود ناراحتی های قلبی و تنفسی، لحظه ای در راه مبارزه عليه بی عدالتی و ظلم و ستم آرام نداشت و همهً عمر چه بعنوان پروفسور و مدرس در دانشگاه های اروپا و آمريکا و چه بعنوان نويسنده و متفکر و مورخ وجود بيمار و نازنين خود را وقف سعادت و دستيابی هموطنان عزيز به آزادی و دموکراسی و عدالت و حاکميت قانون نمود.

از دست رفتن چنين شخصيت ملی و با ارزشی برای همه دوستان و همفکران و همراهان او بسيار سنگين و دردناک می باشد.

خاطره اش هميشه زنده و جاويد و روحش شاد باد
دهم تير ماه ۱۳۹۴
دکتر علی راسخ افشار، دکتر پرويز داورپناه، دکتر علی گوشه، مهندس مهدی مقدس زاده

***

تسليت بمناسبت درگذشت دکتر خسرو شاکری (زند)

با کمال تآثر و تاسف اطلاع يافتيم که دوست عزيز و ديرينمان دکتر خسرو شاکری (زند) پژوهشگر فرهيخته تاريخ و از رهروان برجسته راه مصدق و نهضت ملی ايران در اثر سکته مغزی در يکی از بيمارستانهای پاريس بخاموشی گرائيد.

ما اين ضايعه بزرگ را به خانواده محترم شاکری (زند) و دوستان و همرزمان ايشان، بخصوص برادر گرامشان آقای علی شاکری (زند) از مبارزان ديرپای نهضت ملی ايران صميمانه تسليت ميگوئيم.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
دهم تيرماه ۱۳۹۴ برابر اول ژوئيه ۲۰۱۵

***

بنيانگذار دکتر شاپور بختيار

اندوه و همدردی

دوست ارجمند جناب آقای علی شاکری زند،

با نهايت تأسف و تأثر از درگذشت شادروان دکتر خسرو شاکری زند با خبر شديم. ياران شما در نهضت مقاومت ملی ايران اين فقدان دردناک و جبران ناپذير را به جنابعالی و کليه ی بازماندگان آن شخصيت برجسته ی ملی تسليت می گويند و خود را عميقا در غم شما شريک می دانند.

ياد دکتر خسرو شاکری زند، محقق اصيل و موشکاف و يکی از بنيانگذاران سازمانهای جبهه ی ملی ايران در اروپا و کنفدراسيون جهانی محصلين و دانشجويان ايرانی (اتحاديه ی ملی)، و مقام والای او در صحنه ی مبارزه ی پيگير با رژيم برخاسته از کودتای ننگين بيست و هشت مرداد و نيز با نظام جمهوری اسلامی همواره زنده خواهد ماند.

نهضت مقاومت ملی ايران
يازدهم تيرماه ۱۳۹۴


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016