سه شنبه 30 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع: اجازه دسترسی به اسرار نظامی را نمی‌دهیم

248502.jpg
به گزارش دیگربان: حسين دهقان٬ وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفته جمهوری اسلامی اجازه دسترسی به اسرار نظامی و امنيتی خود را به هيچ مرجعی نخواهد داد.

آقای دهقان افزوده ايران براساس توافقی که با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی داشته اجازه نخواهد داد مرجعی به اسرار نظامی‌اش دسترسی پيدا کند.

وی خطاب به مقام‌های آمريکايی هم گفته «ما برای تسليح و تجهيز نيروهای مسلح از هيچ مرجعی اجازه نمی‌گيريم و متناسب با تهديدات نيروهای مسلح خود را تجهيز می‌کنيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی «آمريکايی‌ها بايد بدانند ديگر ارباب دنيا نيستند و کسی آنها را در اين موضع به رسميت نمی‌شناسد.»

وزير دفاع اضافه کرده مسائل مربوط به برنامه‌های موشکی نيز هيچ‌گاه در دستور کار مذاکرات هسته‌ای نبوده و نظام برنامه‌های خود را در اين زمينه با قاطعيت به اجرا می‌گذارد.

دهقان همچنين گفته اجرای «برجام» مستلزم رعايت کامل خطوط قرمز جمهوری اسلامی ايران و جلب اعتماد ملت ايران توسط ۱ + ۵ و نهادهای بين‌المللی ذی‌ربط است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016