پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرانکفورت: جلسه بزرگداشت فرامرز بیانی، پرویز نعمان، دو دبیر پیشین کنفدراسیون جهانی دانشجویان ایران (اتحادیه ملی)، ۱۵ مه

در فاصله ای نزدیک دو تن از دوستان دیرینه و عزیزمان را از دست دادیم. فرامرز بیانی در ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ در تهران و پرویز نعمان در ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ در شهر آکسفورد، جهان ما را ترک کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرویز نعمان در کنگره چهارم (دی ماه ۱۳۴۳/ژانویه ۱۹۶۵) به سمت دبیر فرهنگی کنفدراسیون انتخاب شد و فرامرز بیانی در کنگره هشتم (اردیبهشت ۱۳۴۷/آوریل ۱۳۶۸) به سمت دبیر تشکیلات کنفدراسیون و در کنگره دهم (دی ماه ۱۳۴۸/ژانویه ۱۹۷۰) به عنوان یکی از اعضای هیئت دبیران موقت انتخاب شد.
هر دو یار عزیز ما، از مبارزان قدیمی راه آزادی و استقلال ایران و بهروزی مردم بودند. هر دو، در تمام سال های اقامت خود در خارج کشور، از فعالان خستگی ناپذیر کنفدراسیون بودند. هر دو، در تمام دوران فعالیت خود، اهل مدارا بودند و به اصل کثرت گرایی کنفدراسیون احترام می گذاشتند و به آن پایبند بودند.

هر دو، تا پایان عمر شرافتمندانه خود به آرمان های انسانی و میهن دوستانه خود وفادار ماندند.

ما روز یکشنبه ۱۵ ماه مه در شهر فرانکفورت، در محل برگذاری کنگره¬ های کنفدراسیون، گردهم می آییم تا با بزرگداشت این دو دوست نازنین یادشان را گرامی داریم.

جمعی از فعالان پیشین کنفدراسیون جهانی دانشجویان ایران (اتحادیه ملی)

ساعت شروع جلسه بزرگداشت: ۴ بعد از ظهر
محل برگذاری جلسه بزرگداشت:
Haus der Jugend Frankfurt
Deutschherrnufer 12
60594 Frankfurt - M


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016