جمعه 22 مرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

دختر دبیرستانی که از لندن به داعش پیوست 'کشته شد'

بى بى سى فارسى: بنا بر گزارش‌ خانواده خدیجه سلطانه، دانش‌آموز شانزده ساله اهل لندن که سال گذشته به همراه دو دوست خود به سوریه سفر کرده بود طی یکی از حملات هوایی علیه مواضع داعش کشته شده است.

gooya0109.JPG

وکیل خانواده این دختر بریتانیایی به بی‌بی‌سی گفته او چند هفته پیش در شهر رقه کشته شده است. از رقه که در کنترل داعش است به عنوان پایتخت این گروه در سوریه یاد می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود این، محمد تسنیم آکونجی، وکیل خانواده سلطانه گفته صحت و سقم این خبر را به علت جنگ داخلی سوریه نمی‌توان مستقلا تایید کرد.
به گفته آقای آکونجی، خدیجه پیش از مرگ قصد داشته داعش را ترک کند.

gooya0110.JPG

خدیجه سلطانه، شمیمه بیگم و امیره عباسه ۱۵ ساله که هر سه در شرق لندن زندگی می‌کردند، فوریه ۲۰۱۵ (اسفند ۹۳) به طور مخفیانه به ترکیه سفر کردند و سپس نهادهای امنیتی بریتانیا گزارش کردند که آنها احتمالا به قصد پیوستن به شبه نظامیان گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) وارد خاک سوریه شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016