Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

بيانيه‌ جبهه‌ تحكيم دموكراسي در اعتراض به عدم تأييد صلاحيت مصطفي كواكبيان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


جبهه تحكيم دموكراسي دوشنبه‌شب با صدور اطلاعيه‌اي به آنچه آن را عدم تأييد صلاحيت غيرقانوني داوطلبان واجد شرايط رياست‌جمهوري و دكتر مصطفي كواكيان، نامزد اين جبهه ناميده به شدت اعتراض كرده و آن را با مصالح انقلاب و منافع ملي كشور، شعارهايي همچون همبستگي ملي و مشاركت عمومي و راهبرد مشاركت حداكثري مغاير دانسته است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين اطلاعيه آمده است:


ملت سرافراز و آگاه ايران

جبهه تحكيم دموكراسي متشكل از جمعي از احزاب خارج از قدرت با درك عميق از مناسبات بين‌المللي و چالش هسته‌اي ايران در عرصه روابط بين‌المللي و با اعتقاد به ضرورت مشاركت حداكثري مردم در نهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري با هدف كشاندن نخبگان خاموش خارج از قدرت در مورخ ‌‌٢١ / ‌‌١١ / ‌‌٨٣ با اكثريت قاطع آرا از كانديداتوري دكتر مصطفي كواكبيان مديرمسوول روزنامه مردم‌سالاري، استاديار علوم سياسي و دبير كل حزب مردم سالاري، به دليل اينكه واجد تمامي شرايط مندرج در اصل ‌‌١١٥ قانون اساسي و ماده ‌‌٣٥ قانون انتخابات رياست جمهوري بود، حمايت كرد، اما با كمال تعجب و تأسف صلاحيت ايشان و جمع ديگري از واجدان شرايط از سوي شوراي نگهبان مورد تأييد قرار نگرفت.

در ادامه اين بيانيه آمده است: شكي نيست كه چنين اقدامي با مصالح انقلاب و منافع ملي كشور و شعارهايي همچون همبستگي و مشاركت عمومي و راهبرد مشاركت حداكثري مغاير است و مسووليت كاهش حضور مردم در پاي صندو‌هاي راي بر عهده دستگاه نظارتي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جبهه تحكيم دموكراسي در ادامه به شدت نسبت به عدم تأييد صلاحيت مصطفي كواكبيان و ساير نامزد‌هاي اصلاح طلب اعتراض كرده و اظهار داشته بر اين باور است كه نامزد اين جبهه داراي سوابق سياسي ، علمي، مطبوعاتي، ارزشي انقلابي و برخوردار از جوهره مديريت و دانش فقهي و سياسي و روابط بين‌الملل بوده و صلاحيت ايشان در زمينه‌هاي مذكور به مراتب بالاتر از برخي تأييد صلاحيت‌شدگان است، لذا احزاب عضو جبهه تحكيم دموكراسي بر دخالت مقامات عاليرتبه نظام و تجديدنظر در موضوع تأكيد كرده و آن را در شرايط كنوني تنها راه برون رفت از وضعيت فضاي يخ‌زده سياسي و زمينه‌ساز مشاركت حداكثري مي‌داند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23114

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه‌ جبهه‌ تحكيم دموكراسي در اعتراض به عدم تأييد صلاحيت مصطفي كواكبيان، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005