Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 خرداد 1384

معين: معاونت اقوام را پس از معاونت حقوق بشر و زنان ايجاد مي كنيم

دكتر معين كانديداي اصلاحطلبان پيشرو عصر يكشنبه در جمع بيش از هشت هزار نفري از اهالي شهر كرد، مژده تأسيس معاونتهاي زنان و اقوام را داد و تصريح كرد: به اين نتيجه رسيدهايم كه بايد با توجه به وضعيت زنان در ايران مركز مربوط به امور زنان را از سطح مشاوره به معاون رياست جمهوري و رئيس سازمان زنان در ايران ارتقا دهيم.
به گزارش كميته خبر و اطلاع رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، كانديداي اصلاحطلبان پيشرو همچنين ادامه داد: براي رفع تبعيض بين اقوام تصميم به تأسيس معاونت اقوام ايران زمين پس از تأسيس دو معاونت زنان و حقوق بشر خواهم گرفت. او افزود: كشوري كه بيش از دو هزار و ششصد سال افتخار دارد كه در زمان كورش كبير منشور حقوق بشر دارد، نبايد به خاطر سوء تدبير و سوء تفاهم درباره حقوق بشر مورد سوال و ابهام قرار بگيرد.
دكتر معين در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد خشونتهاي جدي در سطح كشور نسبت به اصلاحطلبان پيشرو بودهايم. حمله به بهزاد نبوي در قم، عليرضا رجايي در همدان، مصطفي تاجزاده در ايذه، ابراهيم يزدي در اهواز، خود من هم در سفر برازجان و جهرم مورد حمله قرار گرفتم كه البته گروههاي فشار با مقابله مردم روبرو شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين در ادامه گفت: «من خودم را به عنوان سخنگوي مردم و بخش خاموش جامعه ميدانم. يك دولت باقدرت بايد بتواند با خفقان مقابله كند و مردم خودشان ميخواهند كشورشان را اداره كنند. آنها نياز به قيم ندارند. هر برگ رأي يك امانت الهي است كه با دستان شما به يك امانتدار صادق سپرده ميشود. وي در خاتمه با اشاره به ايرادهاي موجود در قانون اساسي تصريح كرد: علي رغم ايراداتي كه در قانون اساسي وجود دارد و ضمن مرزبنديهايي كه در اركان نظام است من معتقدم باز هم راه ترقي دولت وجود دارد. وي پس از شهر كرد به سمت اصفهان حركت كرد كه خروج وي از خيابان اصلي به دليل مشايعت انبوه جمعيت ساعتي به طول انجاميد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24378

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: معاونت اقوام را پس از معاونت حقوق بشر و زنان ايجاد مي كنيم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005