Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

رييس كميته حقوقي ستاد انتخابات كشور: بيش از 50 شكايت از تخلفات تبليغاتي طرح شده است، خبرگزاري فارس

رييس كميته حقوقي ستاد انتخابات كشور از طرح بيش از 50 شكايت درخصوص تخلفات تبليغاتي انتخابات رياست جمهوري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، سيد محمود ميرلوحي با بيان اينكه كميته حقوقي و متوليان اجرايي انتخابات در تمام موارد اصل بي‌طرفي را رعايت كرده‌اند، گفت: براي اثبات اين موضوع، نسبت به طرح شكايت در مورد برخي بزرگان نيز خودداري نكرديم تا ثابت شود منسوبان به بزرگان نبايد از چراغ قرمزهاي قانوني عبور كنند و به راحتي در جلسات افراطيون كه تخلف در انتخابات است، شركت كنند.
معاون حقوقي و پارلماني وزير كشوربا تأكيد بر اينكه رعايت قانون براي همه الزامي است، ادامه داد: حتي به يكي از اعضاي هيأت دولت در مورد تخلف تبليغاتي تذكر دادم كه ايشان نيز با ارسال اصلاحيه به روزنامه، اين موضوع را حل كردند.
ميرلوحي از طرح شكايت از برخي افراد شاغل در قوه قضاييه و حتي نيروهاي مسلح خبرداد و گفت: قانون تبليغات در مورد فضاي سايبر و سايت ها، مطابق با قانون الحاقي به قانون مطبوعات، مصوب سال 79 است و تبليغات براي نامزدها بعد از اتمام ساعت قانوني در اين فضا ممنوع است و بهتر است رسانه هاي مجازي بخش هاي تبليغاتي خود را حذف كنند.
ميرلوحي با ابراز اميدواري از فضاي ايجاد شده در انتخابات اين دوره و رعايت استانداردهاي قانوني، گفت: همكاري بين سازمان هاي مختلف و دولت و همينطور تشكيل كميته اي براي رسيدگي به تخلفات از سوي رئيس جمهور امكان برگزاري انتخابات سالم را بالاتر برده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس كميته حقوقي ستاد انتخابات كشور در ادامه عملكرد صدا و سيما در ايام تبليغات انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري را خوب توصيف كرد و در پاسخ به اين سؤال كه پخش برخي از فيلم‌ها از شبكه‌هاي تلويزيوني شائبه حمايت از كانديدا يا گروه خاصي را ايجاد مي كند، گفت: هيأت مركزي بازرسي در يادداشتي به صدا و سيما از اين سازمان خواست تا از بيان نكات يا مطالب يا استفاده از چهره‌هايي كه به عنوان طرفدار گروه يا نامزد خاصي شناخته شده اند، خودداري كنند كه اميدواريم به اين يادداشت توجه شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24601

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس كميته حقوقي ستاد انتخابات كشور: بيش از 50 شكايت از تخلفات تبليغاتي طرح شده است، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005