یکشنبه 7 خرداد 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديركل ثبت‌احوال استان تهران: تولد ۱۱ پسر و ۱۰ دختر در هر ساعت، رخداد يك طلاق به ازاي هر ۶ ازدواج، ايسنا

- وقوع 58 طلاق در هر شبانه‌روز طي 2 ماهه اول سال


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

مديركل ثبت‌احوال استان تهران گفت: طي دو ماه گذشته در استان تهران در هر ساعت به طور ميانگين 11 پسر و 10 دختر متولد شدند.

احمد قشمي در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين كه طي اين مدت 30 هزار و 882 نوزاد در استان تهران متولد و براي آنها به صورت مكانيزه شناسنامه جديد صادر شده است، تصريح كرد: از اين تعداد حدود 16 هزار پسر و حدود 14 هزار دختر بوده‌اند.

وي تصريح كرد: طي دو ماه گذشته همچنين 8 هزار و 804 نوزاد پسر در شهر تهران و 8 هزار و 274 نوزاد دختر در پايتخت متولد شده‌اند.

به گفته مديركل ثبت‌احوال استان تهران در دو ماه گذشته در هر شبانه‌روز 498 ولادت رخ داده است كه در هر ساعت به طور متوسط 21 نوزاد متولد شده‌اند.

قشمي با اشاره به اين كه طي دو ماهه گذشته 18 هزار و 271 واقعه ازدواج در استان به وقوع پيوسته است، گفت: اين رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته يعني 15 هزار و 959 مورد، 5/14 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

وي افزود: همچنين طي اين مدت 3 هزار و 603 واقعه طلاق در استان تهران رخ داده كه اين امر نشان دهنده آن است كه به ازاي هر 6 ازدواج، يك طلاق ثبت شده است.

مديركل ثبت احوال استان تهران يادآور شد: همچنين طي دو ماه نخست سال جاري 9 هزار و 885 واقعه فوت رخ داده است كه اين رقم نسبت به 9 هزار و 241 واقعه فوت سال گذشته، 6 درصد رشد نشان مي‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه با بيان اين كه از سال جاري تا كنون 198 هزار درخواست كارت ملي از سوي مردم استان تهران ارائه و براي آنان كارت شناسايي نيز صادر شده است، به ايسنا گفت: تا كنون 70 درصد افرادي كه كارت شناسايي خود را دريافت نكرده بودند و براي آنان دعوتنامه‌هاي ارسال شده بود، مراجعه كرده و كارت‌هاي خود را دريافت كردند.





















Copyright: gooya.com 2016