چهارشنبه 9 خرداد 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبريز، "شهر بی‌گدا" شد، ايلنا

تبريز- خبرگزاری کار ايران

معاون اجتماعی و ارشاد استان آذربايجان شرقی گفت: در سايه تلاش‌های پليس و موسسات خيريه، تبريز عنوان "شهر بی‌گدا" را به خود اختصاص داده است.
به گزارش ايلنا، صمد فرامرزی، در جمع اعضای هيات امنای موسسه خيريه حمايت از مستمندان تبريز که به منظور بررسی نحوه همکاری های متقابل در خصوص جمع آوری متکديان برگزار شده بود، گفت: تلاش های خداپسندانه موسسه خيريه حمايت از مستمندان، باعث شده شهر تبريز عنوان "شهر بی‌گدا" را به خود اختصاص دهد و در سايه اين تلاش ها، آبروی نيازمندان واقعی حفظ و شغل کاذب تکدی‌گری تقريبا ريشه کن شود.
وی با اعلام اينکه پليس آمادگی دارد در اين زمينه همکاری های متقابل را گسترش دهد، افزود: حفظ آبروی مسلمان و کمک به مستمندان واقعی وظيفه شرعی و ملی همه شهروندان است و پليس برای دستگيری متکديان و ارجاع آنان به موسسه حمايت از مستمندان، ساز و کار لازم را فراهم آورده است.
مديرعامل موسسه خيريه حمايت از مستمندان تبريز نيز از تلاش های شبانه روزی پليس در امر برقراری و حفظ امنيت شهروندان قدردانی کرد و گفت: پليس استان همکاری خوبی با اعضای اين موسسه در جمع آوری متکديان حرفه‌ای شهر دارد و اميد داريم اين همکاری از طريق مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ گسترش يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در پايان اين مراسم اعضای هيات امنای موسسه خيريه حمايت از مستمندان تبريز، از مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ بازديد و با توضيحات رييس مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ از نحوه عملکرد اين مرکز از نزديک آشنا شدند.





















Copyright: gooya.com 2016