چهارشنبه 7 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرمانشاه رتبه اول جذب مسافرين و گردشگران نوروزی در ايران را کسب کرد، ايرنا

" عليرضا مرادی بيستونی " معاون سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری و صنايع دستی استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست اين استان در جذب مهمانان و گردشگران نوروزی در تعطيلات نوروزی سال جاری خبر داد.


مرادی بيستونی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين عنوان افتخاری بزرگ برای استان کرمانشاه است و نشان‌دهنده قدمت و مهمان نوازی مردمان اين ديار است.

وی گفت: تا به امروز حدود يک ميليون و ‪ ۳۰۰‬هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان ديدن کرده‌اند که انتظار می‌رود اين آمار بيشتر هم بشود.

وی گفت: محوطه تاق بستان که مکانی باستانی است هم‌اکنون روزانه حدود ‪ ۱۲‬هزار بازديدکننده را به خود می‌بيند و بليت فروشی‌های ما گواه اين مدعا می‌باشد.

مرادی افزود: به دليل استقبال بيش از حد انتظار هموطنان مجبور شديم برنامه‌های اجرای موسيقی زنده و آيينهای خاص در اين محوطه را تمديد کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی مجموعه آثار تاريخی باستانی بيستون، تاق بستان کرمانشاه، غار قوری قلعه جوانرود، ريجاب در شهرستان دالاهو و معبد آناهيتا در کنگاور را مکانهايی عنوان کرد که بيشترين بازديدکننده را داشته‌اند.

وی درباره وضعيت اسکان مسافرين نوروزی گفت: با برنامه‌ريزيهای مناسبی که انجام داده‌ايم در اين زمينه مشکلی وجود ندارد و می‌توان گفت اکنون ظرفيت تمام هتلها و مسافرخانه‌های استان تکميل است.

وی همچنين از تجديد چاپ نقشه‌های راهنمای گردشگران و مسافرين نوروزی به ميزان ‪ ۶۰‬هزار نسخه خبر داد.





















Copyright: gooya.com 2016