دوشنبه 26 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش طلاق نسبت به سال گذشته، بيش از ۹۹ هزار واقعه طلاق در سال ۸۶ به ثبت رسيده است، مهر

رئيس سازمان ثبت احوال کشور تعداد واقعه طلاق ثبت شده در سازمان ثبت احوال را ۹۹ هزار و ۸۵۲ واقعه در سال ۸۶ اعلام کرد و گفت: اين واقعه نسبت به سال گذشته خود پنج هزار و ۸۱۳ مورد افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سيد محمد رضا آيت الهی خاطر نشان کرد: از کل طلاق های ثبت شده بيشترين رقم مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال برای زنان و ۲۵ تا ۲۹ سال برای مردان می باشد.

معاون وزير کشور در خصوص ميزان مواليد در سال ۸۶ افزود: يک ميليون و ۸۶۷هزار و ۱۲ واقعه ولادت به ثبت رسيده که در مقايسه با سال قبل ۸۵ ، ۳۲ هزار و ۸۰۰ واقعه ولادت بيشتر به ثبت رسيده و حدود ۵۵/۲ درصد افزايش داشته است.

وی ادامه داد: در مدت مذکور ۷۶/۹۶ درصد از وقايع ولادت، تا يکسال پس از وقوع به ثبت رسيده ، که اين رقم در سال قبل برابر باحدود ۴۸/۹۶ درصد بوده ، که حدود سه دهم درصد رشد داشته است.

رئيس سازمان ثبت احوال کل کشور با بيان اينکه در سال ۸۶، ۶۵۸ هزار و ۴۹ مواليد پسر مواليد پسر و ۶۲۸ هزار و ۶۶۳ مواليد دختر به ثبت رسيده است، اعلام کرد: نسبت جنسی ثبت مواليد برابر ۷/۱۰۴ می باشد.

آيت الهی اظهار داشت: از کل ولادت های ثبت شده ۸۲/۶۷ درصد شهری و ۱۸/۳۲ درصد روستايی به ثبت رسيده است.

وی نرخ ولادت در سال ۸۶ را برابر ۱/۱۸ دانست و گفت: اين نرخ می باشد نسبت به سال ۸۵ حدود ۵/۰ درصد رشد داشته است.

رئيس سازمان ثبت احوال کل کشور درادامه به نرخ وفات در سال ۸۶ اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۸۶ تعداد ۴۱۲ هزار و ۷۳۵ واقعه وفات به ثبت رسيده که در مقايسه با سال قبل۸۵ تعداد ۴ هزار و ۱۶۸ فوت بيشتر به ثبت رسيده که رشد يک درصدی اين واقعه را نشان می دهد.

آيت الهی اعلام کرد: در مدت مذکور ۶/۹۰ درصد از وقايع فوت، تا يکسال پس از وقوع به ثبت رسيده که اين رقم در سال ۸۵ برابر با ۳/۸۹ درصد بوده که حدود ۳/۱ درصد رشد داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه نرخ کل وفات ثبت شده در سال ۸۶ برابر با ۸/۵ بوده است، ادامه داد: اين نرخ که نسبت به سال گذشته خود حدود ۳/۰ درصد رشد داشته است.

رئيس سازمان ثبت احوال کل کشور در خصوص نرخ واقعه ازدواج در سال ۸۶ گفت: تعداد ۸۴۱ هزار و ۱۰۷ واقعه ازدواج به ثبت رسيده که در مقايسه با سال ۸۵ تعداد ۶۲ هزار و ۸۱۶ واقعه ازدواج بيشتر به ثبت رسيده است.

آيت الهی اضافه کرد: از کل ازدواج های ثبت شده بيشترين رقم مربوط به گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال برای دختران و ۲۰ تا ۲۴ سال برای پسران بوده است.

وی با بيان اينکه در سال ۸۶، ۱۲ ميليون و ۵۳ هزار و ۴۸ فرم درخواست کارت شناسايی ملی از سوی مردم دريافت شده است، گفت: اين رقم نسبت به سال ۸۵ ، ۹/۳۲ درصد رشد داشته است.

آيت الهی افزود: از ابتدای طرح صدور کارت شناسايی ملی تا پايان سال ۸۶ تعداد ۴۹ ميليون و ۳۲۷ هزار و ۵۹۳ فرم درخواست کارت شناسايی ملی اخذ شده است.





















Copyright: gooya.com 2016