جمعه 10 خرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمپ هتل پنج‌ ستاره بندرعباس در راستای طرح امنیت اخلاقی، شهاب ‌نیوز

نیروی انتظامی استان هرمزگان از پلمپ یک هتل پنج ستاره بندرعباس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با روابط زنان و مردان در شرکت‌های خصوصی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی هرمزگان، «ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی روند فعالیت شرکتهای خصوصی، از سوء شهرت و داشتن مسائل ضد اخلاقی بهره برداران یک هتل مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند».

این گزارش افزوده: با بررسی های به عمل آمده و تحقیقات نامحسوس مشخص شد نامبردگان با پذیرش و استخدام بانوان مطلقه و ... با برنامه ریزی قبلی نظیر افزایش حقوق، ترس از اخراج و مواردی از این دست، زمینه روابط نامشروع را فراهم آورده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی هرمزگان همچنین آورده است: «واحد صنفی مربوطه که در خارج از شهر بندرعباس قرار دارد نسبت به پرداخت مالیات، بیمه، عوارض شهرداری نیز خودداری کرده و بر این اساس صاحبان اصلی هتل مربوطه نیز به دلیل عدم توجه به تعهدات و نابود شدن بیت المال از نامبردگان اقدام به شکایت می نمایند».

این گزارش در پایان تاکید کرده است: «پلیس امنیت عمومی استان نیز با اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور جلوگیری از بروز مخاطرات انتظامی و پیشگیری از هرگونه تجمع کارکنان و غیره جلوگیری و مرکز فوق پلمپ می‌شود».





















Copyright: gooya.com 2016