چهارشنبه 2 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضرغامي: تلويزيون فارسي بي‌بي‌سي تاثيري بر نگاه عمومي مردم ايران ندارد، فارس

رئيس سازمان صدا و سيما گفت: كارها و هزينه‌هايي نظير افتتاح شبكه تلويزيوني فارسي زبان بي بي سي هيچ‌گونه تاثيري بر نگاه عمومي مردم ايران به جامعه داخلي خودشان و نگاه جهاني ندارد.

سيد عزت الله ضرغامي در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس درباره افتتاح شبكه فارسي زبان بي بي سي با هزينه هنگفتي كه صرف آن شده است و زمان پخش برنامه‌هايي همزمان با ساعات طلايي تلويزيون ايران، گفت: از نظر ما شبكه‌هاي مختلف فارسي زبان اهداف مشتركي را تعقيب مي‌كنند و ساليان طولاني از افتتاح شبكه‌هايي نظير اين شبكه مي‌گذرد و دائم در حال برنامه‌سازي به شيوه‌هاي مختلف هستند و برنامه‌هاي مختلفي را تدارك مي‌بينند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: ولي در نهايت تمام اين كارها و هزينه‌ها هيچ‌گونه تاثيري بر نگاه عمومي مردم ايران به جامعه داخلي خودشان و نگاه جهاني نداشته است.
رئيس سازمان صدا و سيما تصريح كرد: در واقع اضافه شدن هر شبكه ديگري هم به نظر مي‌رسد با توجه به نگاه عمومي مردم و اعتمادي كه به رسانه‌هاي خود دارند هيچ فايده اي ندارد.

وي ادامه داد: عدم توجه با اخبار و اطلاع رساني شبكه‌هاي بيگانه از سوي مردم باعث مي‌شود كه عملا اضافه شدن هر شبكه ديگري نيز تاثيري بر اهداف و جرياني كه آنها پي‌گيري مي‌كنند، نداشته باشد.

ضرغامي در پاسخ به اين سوال كه «آيا افتتاح اين شبكه تاثيري بر ساختار و محتواي برنامه‌هاي شبكه‌هاي داخلي خواهد داشت يا خير؟» نيز اظهار داشت: افتتاح چنين شبكه‌هايي مانند بي بي سي فارسي به هيچ وجه تاثيري بر برنامه‌سازي ما نخواهد داشت. سياست‌هاي سازمان صدا و سيما مستقل از اين شبكه‌هاست.

وي گفت:ما سياست‌هايي مبتني بر اعتمادسازي بين مردم و مستقل از هر شبكه‌اي را پي‌گيري مي‌كنيم در حاليكه چنين شبكه‌هايي به‌دنبال ايجاد تفرقه و از بين بردن اعتماد مردم هستند.





















Copyright: gooya.com 2016