سه شنبه 8 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با نمايش آثار قباد شيوا، "ويترين روز"، سايت تخصصی طراحان گرافيک ايران از امروز آغاز به کار می‌کند، ايسنا

سايت تخصصی و نمايشگاه مجازی طراحان گرافيک ايران با عنوان « ويترين روز» با نمايش آثاری از «قباد شيوا» از امروز ـ ۸ ارديبهشت ماه ـ فعاليت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اين نمايشگاه شامل آثاری از پوستر ، نشانه ، جلدهای کتاب و مجلات اين هنرمند است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آثار شيوا در اين نمايشگاه کارهای اين هنرمند را از دهه ۴۰ تا امروز دربرمی‌گيرد و در بخش پوستر و لوگوتايپ از هر يک ، ۴۸ اثر ، در بخش طراحی جلد ۳۸ اثر در بخش طراحی مجلات نيز ۱۴ اثر به نمايش درمی‌آيد.

سايت «ويترين روز» به دو زبان فارسی و انگليسی ميزبان هنردوستان و مخاطبان ايرانی و بين المللی است و علاقمندان می‌توانند برای بازديد از نمايشگاه به نشانی www.vitrinrooz.com مراجعه کنند .

طراحان اين سايت در مقدمه فعاليت خود عنوان کرده‌اند: «همه روزه شاهد برپايی نمايشگاه‌های بسياری در حوزه طراحی گرافيک هستيم. نمايشگاه‌هايی که به‌دليل طولانی بودن مسافت‌ها، ترافيک، خبررسانی ضعيف، مشغله وگرفتاری دوستداران و شهروندان عزيز و مشکلاتی از اين قبيل با استقبال کمی مواجه می‌شوند .! »

«از اين رو ما تلاش کرديم تا جايگاهی را برای ارائه و نمايش آثار اين حوزه، در کنار معرفی انديشه طراحان گرافيک ايران و به ويژه نسل امروز که حضور آن در خانواده بزرگ گرافيک ايران از پيش احساس می‌شد، راه‌اندازی کنيم.»

« در اين سايت، مخاطبان را با آخرين دستاوردهای طراحان اين عرصه آشنا می‌کنيم و نگاه آنان را نسبت به ارتباطات بصری پيرامون خويش عميق‌تر می‌سازيم و به گسترش و معرفی گرافيک ملی و برخاسته از فرهنگ‌ها و سبک‌های مختلف کشورها می‌پردازيم تا به برقراری ارتباطات نزديک با رويکرد تخصصی بين طراحان و مخاطبان خود دست يابيم.»

سايت تخصصی نمايشگاه مجازی طراحان گرافيک ايران يا همان «ويترين روز» امروز از ساعت ۱۶ به طور رسمی آغاز به کار می‌کند و اين سايت قصد دارد تا هر هفته به معرفی يکی از طراحان گرافيک به خصوص طراحان ايرانی ، بابرپائی نمايشگاهی از آثار آنان بپردازد.

در اولين ماه از پرونده کاری اين سايت آثاری از «محمد جمشيدی» ، «فرهاد فزونی» و «فرزاد اديبی» به نمايش گذاشته می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016