چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با نحوه عرضه نسخه خانگی "اخراجی ها 2" مخالفیم، مهر

مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری به نحوه توزیع نسخه خانگی "اخراجی ها2" در شبکه نمایش خانگی اعتراض کرد.

غلامرضا فرجی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: ما به عنوان سینمادار میزبان مخاطبان هستیم و باید به آنها احترام بگذاریم. پخش‌کننده این فیلم در یک اقدام نابرابر بدون در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای و احترام به مخاطب سینما به پخش نسخه خانگی "اخراجی ها2" در بازار اقدام کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: برای پخش هر فیلمی در بازار باید مجوزآن ‌را از نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد و شبکه نمایش خانگی دریافت کنند که عوامل این فیلم تنها مجوز ورود به شبکه نمایش خانگی را گرفته‌اند. من با مرتضی شایسته پخش کننده این فیلم در این‌باره صحبت کردم ولی او هم می‌گوید بدون هماهنگی وی این کار انجام شده است.

فرجی با اشاره به قرارداد سالن‌های سینمایی نمایش دهنده فیلم "اخراجی ها2" گفت: سینماهای طرف قرارداد این فیلم به اصول حرفه‌ای پایبند بودند و از ابتدای هفته که بدون هماهنگی این نسخه وارد بازار شده است متضرر شده اند.

وی تاکید کرد: پخش کننده فیلم موظف بود ما را در جریان پخش این نسخه قرار می داده تا فیلم را از ابتدای هفته از اکران گروه خارج کنیم. برای پیگیری این موضوع به عنوان سینمای سرگروه اعتراض خود را به صورت مکتوب به شورای نظارت و ارزشیابی ارشاد ارائه کردیم‌. قرار است انجمن سینمادارن به طور جداگانه این موضوع را از طرف معاونت سینمایی پیگیری کنند.

مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری خاطر نشان کرد: سالن‌های مهم سینمایی "اخراجی ها2" را به نمایش گذاشته‌اند و باید به خاطر احترام به مخاطب ما را در جریان این موضوع قرار می‌دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016