چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح بهمن قبادی به ايرانيان خارج از کشور در باره عرضه فيلم "گربه های ايرانی" در سطح بين‌المللی

هموطنان ايرانی خارج از کشور

از آنجا که تماشاگران داخل کشور امکان تماشای فيلم گربه های ايرانی را روی پرده سينما ندارند و حقوق پخش آن در ايران متعلق به من است، مدتی پيش با کمال ميل آن را به صوت نسخه های دی وی دی و به شکل رايگان به ايرانيان داخل کشور تقديم کردم. اما اين اقدام به معنای عرضه رايگان فيلم در سطح بين المللی نيست. حقوق پخش بين المللی فيلم متعلق به يک شرکت خارجی است و به همين دليل قرار دادن فيلم بر روی سايت های اينترنتی، و تماشای آن در خارج از ايران کاری غير قانونی به شمار می آيد و باعث تضييع حقوق صاحبان فيلم می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علاوه بر اين، ديدن فيلم با کيفيت نامناسب صدا و تصوير به اين شيوه در شان تماشاگران هنر دوست و فهيم ايرانی نيست. در حال حاضر اکران فيلم در فرانسه شروع شده و به زودی در آمريکا و اغلب کشور های اروپايی نيز آغاز خواهد شد. از شما هم وطنان گرامی خواهش می کنم به انتظار تماشای فيلم روی پرده بمانيد و با حضور خود در سالن های سينما و دعوت از تماشاگران غير ايرانی و تشويق آن ها به حضور و همراهی، از اين فيلم و مخاطبان داخل کشور حمايت کنيد.
اگر توجه، صبوری و حمايت شما در کار نباشد، فيلمسازان از اين پس در هديه کردن آثار خود به مخاطبان داخل ايران مردد خواهند شد و نتيجه اين ترديد، چيزی جز تنها ماندن مخاطب ايرانی داخل کشور نخواهد بود.

بهمن قبادی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016