جمعه 18 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نسخه ایرانی مجموعه تلویزیونی 'گمشده' ساخته می شود، بی بی سی

معاون سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ساخت نسخه ایرانی سریال پربیننده "گمشده" خبر داد.

مرتضی میرباقری، روز دوشنبه ۱۴ دی ماه (۴ ژانویه) با اعلام این خبرکه پخش سریال"گمشده" (Lost) و "فرار از زندان" (Prison Break) از"سیاست های رسانه ملی" نیست، از ساخت مجموعه تلویزیونی با استفاده از ایده های این دو سریال خبر داد.

وی دراین باره به ایرنا، خبرگزاری دولتی ایران گفت: "حدود۲۰ قسمت این سریال به تلویزیون ارسال شده و به تصویب نیز رسیده و جزء سریال های چند ده قسمتی سال های آینده تلویزیون خواهد بود."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آقای میرباقری با تاکید بر اینکه رسانه ملی ظرفیت هایش را برای معرفی سریال هایی چون "گمشده" قرار نمی دهد، گفت: "رسانه ملی قصد دارد با استفاده از ایده های خوبی که در این سریال وجود دارد، سریال های بومی در این زمینه بسازد، یعنی از ظرفیت هایش برای ساخت آثاری که با فرهنگ ، دین و آیین ما همخوانی دارد، بهره گیرد."

چند ماه پیش حمید اعتباریان، تهیه کننده سینما، از نوشتن طرح اولیه ای برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی "درحال وهوای" سریال گمشده و"با دید و نگاه ایرانی و اسلامی " خبر داده بود.

چندی پیش حجت حاتم، از مسئولان یک موسسه توزیع فیلم ویدئویی در ایران از نهایی شدن مراحل دوبله و تدوین مجدد این سریال براساس "ضوابط شرعی، عرفی، و حریم اخلاقی خانواده های ایرانی" و ارائه قسمت هایی ازآن به وزارت ارشاد ایران برای دریافت مجوز پخش در"شبکه نمایش خانگی" خبر داد.

او ضمن اعلام این خبر و با توجه به حساسیت های موجود از طرف موافقان و مخالفان این سریال آمریکایی گفته بود که "تلاش شده با استفاده از ابزارهای پیشرفته رایانه ای پوشش بازیگران زن و مرد این سریال ترمیم شود".

سریال "گمشده" ، داستان بازماندگان سقوط یک هواپیماست که در جزیره ای عجیب و شگفت انگیز در اقیانوس آرام گرفتار شده اند و گروه های امداد فکر می کنند همه آنها کشته شده اند.

پخش این سریال از سال ۲۰۰۴ در شبکه "ای بی سی" آمریکا آغاز شد که همچنان فصل آخر آن در دست تولید است.

محل فیلمبرداری و ساخت این مجموعه جزیره ای در هاوایی است ویکی از پر هزینه ترین مجموعه های تلویزیونی ساخته شده است.

سریال "گمشده" برای پخش در شبکه ویدئویی در ایران به مدیریت شهلا ناظریان، از دوبلورهای قدیمی و باسابقه ایران دوبله شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016