سه شنبه 20 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز طرح نظارتی نوروز از اول اسفند، برنا

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد، با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی جهت تأمین کالا و خدمات به مناسبت خریدهای نوروزی و همچنین انجام سفرهای سیاحتی هموطنان، طرح نظارتی ویژه نوروز با برنامه ریزی کاملتر فعالیت های نظارتی، کارشناسی و بازرسی نسبت به پارسال از یکم اسفند امسال به مرحله اجرا در می آید.

این طرح که با نظارت ویژه و مستمر بازرسان سازمان های بازرگانی بر مراکز عرضه پوشاک، کیف، کفش، میوه و مرکبات، نگهداری کالا، سردخانه ها و انبارها و مراکز تفریحی و سیاحتی در سراسر کشور انجام می گیرد تا بیستم فروردین 89 با شدت هر چه تمامتر ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علاوه بر استقرار گروه های بازرسی ثابت و سیار در نقاط مختلف، برگزاری گشت های مشترک تخصصی با همکاری سازمان ها و دستگاه های ذیربط همچون سازمان تعزیرات حکومتی و نیز بهره گیری از گروه های بازرسی اصناف به منظور تقویت حضور تیم های بازرسی در مراکز عمده عرضه کالا و خدمات نظیر البسه، پوشاک، آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره بار، پایانه های مسافربری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و ... از دیگر برنامه های اجرایی این طرح خواهد بود.

کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه کنندگان کالا و یا ارائه هر نوع خدمات به مشتریان از جمله اهداف مهم این طرح است.

ستادهای خبری جهت دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی همچون گذشته به صورت 24 ساعت فعال بوده و شهروندان می توانند به منظور مشارکت در بازرسی و نظارت با مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن 124 سامانه «سابا» گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016