سه شنبه 26 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آنجلینا جولی نقش مریلین مونرو را بازی می‌کند، خبرآنلاین

نویسنده کتابی درباره بازیگر سرشناس آمریکایی از حضور آنجلینا جولی در نقش اصلی اقتباس سینمایی کتاب خود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، اندرو اوهیگان نویسنده اسکاتلندی رمان «زندگی و عقاید ماف سگه و دوستش مریلین مونرو» گفت جولی در این فیلم نقش مریلین مونرو را بازی می‌کند و جرج کلونی هم به نقش فرانک سیناترا دیگر بازیگر شاخص هالیوود ظاهر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش تایمز انتظار می‌رود تولید فیلم به زودی آغاز شود. در چند ماه اخیر حرف‌های زیادی درباره این پروژه زده شده است. در مقطعی از اسکارلت جوهانسن به عنوان بازیگر نقش مونرو یاد می‌شد و خود اوهیگان قبلا کریستینا هندریکس بازیگر سریال «مردان دیوانه» را برای این نقش پیشنهاد داده بود.

رمان «زندگی و عقاید ماف سگه و دوستش مریلین مونرو» زندگی دو سال آخر زندگی بازیگر فیلم‌های «خارش هفت ساله» و «بعضی‌ها داغش را دوست دارند» را از نگاه ماف، سگ او به تصویر می‌کشد که یک «تری‌یر» مالتی بود. ماف را سیناترا سال 1960 به عنوان هدیه به مونرو داد.

این رمان همچنین تعدادی از لحظه‌های تعیین‌کننده قرن بیستم را به تصویر می‌کشد. برابر با آنچه در توضیحات کتاب آمده، ماف - نام کوتاه مافیا - تعدادی از چهره‌های شاخص آن زمان از جمله جان اف. کندی را دید. مونرو او را با خود به کلاس‌های بازیگری، رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و ... می‌برد و وقتی هم برای جدایی از آرتور میلر همسر نمایشنامه‌نویس خود به مکزیک رفت، این سگ را با خود برد.

نویسنده در کتاب خود از زبان ماف نوشته است: «مریلین یک مخلوق غریب و غمگین بود، اما همزمان بیش از هر کس دیگری که می‌شناختم به طور ذاتی طناز بود.»

وقتی مونرو سال 1962 در 36 سالگی درگذشت، ماف سه ساله بود. آنجلینا جولی این روزها تریلر جاسوسی «سالت» را روی پرده سینماها دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016