شنبه 25 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابوالقاسم طالبی، لیلا اوتادی را به دروغگویی متهم کرد: از ترسش پایش را گچ گرفته بود، آینده

ابوالقاسم طالبی میهمان برنامه سینمایی «7» در بخشی از صحبت هایش پیرامون لزوم تشکیل سازمان سینمایی، بر لزوم حمایت از بازیگران و اقشار این حوزه به عنوان یکی از انگیزه ها اشاره کرد و برای مثال بدون ذکر نام، مشخصات لیلا اوتادی را داد و از وی دفاع کرد که این دفاع منجر به متهم شدن غیرمستقیم اوتادی به دروغگویی شد.

این تهیه کننده و کارگردان سینما که تئوریسین تشکیل این سازمان است، تاکید داشت: چرا باید طوری باشد که وقتی یک بازیگر قصد بازی در فیلمی را دارد، تماس های متعدد بگیرند و تهدیدش کنند و سایتش را هک کنند و این بازیگر نیز از ترسش منصرف شود و پایش را گچ بگیرد؟! آیا مشخص شد چه کسانی مزاحم این بازیگر شده بودند و سایت این بازیگر توسط چه کسی هک شد؟ باید نهاد قدرتمندی برای حمایت از اهالی سینما وجود داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با این تفاسیر این پرسش مطرح می‏شود که آیا طالبی در مقام دفاع از لیلا اوتادی که این روزها در کنار مسعود ده نمکی در اخراجی های 3 بازی می‏کند، او را متهم به دروغگویی نکرده است؟ آیا حقیقتاً اوتادی برای فرار از این حملات پایش را گچ گرفته بود و موضوع را منکر شده بود یا صحبت هایش پس از مطرح شدن به عنوان بازیگر نقش ندا آقا سلطان از سر واقعیت بوده و طالبی بی جهت اوتادی را متهم کرده است؟

گفتنی است؛ اوتادی در ماه های اخیر با حواشی فراوانی روبرو بوده که طرح موضوع بازی اش در فیلمی در نقش ندا آقا سلطان که توسط وی بدین شکل تکذیب شده بود نخستین آنها بود و پس از آن انتشار تصاویر دیدار اسفندیار رحیم مشایی از نمایشگاه عکسش به سبک دیدار از نمایگاه هدیه تهرانی جنجال آفرین شد و حال حضورش در سومین ساخته سریالی ده نمکی او را در دایره توجه قرار داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016