سه شنبه 19 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوشتاري از بهرام بيضايي: ساختن «مرهم» خطر است، ايسنا

بهرام بيضايي درباره‌ي «مرهم» جديدترين ساخته‌ي عليرضا داودنژاد،نوشت.

به گزارش بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،اين كارگردان سينماي ايران كه اين روزها در آمريكا به سر مي‌برد، درباره‌ي جديدترين ساخته‌ي عليرضا داوودنژاد خطاب به او نوشت:«خوشحالم که «مرهم» را به لطف تو ديده‌ام و به آن چنان نزديکم که گويي از راه دور ميان تماشاگران آن در تهران نشسته‌ام. حالا همه مي‌دانند که تو هميشه مي‌توانسته‌اي «مرهم» يا بهتر از آن را بسازي، اگر سينماي مستقل ايراني را اندکي امنيت مالي بود. در نبودِ شرايط يکسان براي سينماي پشتيباني شده و سينماي مستقل، ساختن «مرهم» خطر است؛ و اين خطري است که تو و هر فيلمساز مستقل ديگري به آن دست مي‌زنيد. زخمهاي بسياري هست که نيازمند «مرهم» است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، «مرهم» در سانس پاياني شامگاه گذشته ـ 14 بهمن ماه ـ در سالن همايش‌هاي برج ميلاد به نمايش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

عليرضا داودنژاد براي نمايش «مرهم» اين روزها در دانشگاه يو سي ال اي آمريكا به سر مي‌برد.

«مرهم» كه در بخش «نوعي نگاه» جشنواره‌ي فيلم فجر حضور دارد، چندي قبل در مركز فرهنگي GENESISKLE «ژنسيكل» شيكاگو موفق به دريافت جايزه‌ي بهترين فيلم از نگاه تماشاگران شد و كبري حسن‌زاده اصفهاني بازيگر آن نيز در جشنواره دوبي برگزيده شد.

«مرهم» چندي پيش هم در بخش مسابقه‌ي جشنواره‌ي فيلم بمبئي حضور داشت.

پخش بين‌المللي فيلم «مرهم» را رسانه‌ي شهرزاد برعهده دارد.

عوامل فيلم «مرهم» بدين‌شرح‌ معرفي شدند: نويسنده، تهيه‌كننده و كارگردان: عليرضا داوود‌نژاد، بازيگران: رضا داوود‌نژاد، احترام حبيبيان، طناز طباطبايي، كبري حسن‌زاده، سجاد سپهري، شيرين صفري، محرم موتمدي، سياوش آقا‌محمدي، مهراد مهركيش،علي داوود‌نژاد، فيلمبردار: رضا شيخي، صدابردار: محمدرضا حسيني، طراح صحنه: شيرين شازده‌احمدي، مجري طرح: رضا داوود‌نژاد.

داستان «مرهم» درباره‌ي دختر معتادي است كه از خانه فرار مي‌كند و مادربزرگش او را تعقيب مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016