چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
14 آبان» فرمانده ناجا: تبليغ كالا در شبكه‌هاي ماهواره‌اي جرم است، ایسنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس ممنوعیت تبلیغات اجناس خارجی را تصویب کند

خبرگزاری فارس: یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه برای تحقق شعار امسال باید برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد، گفت: نمایندگان مجلس ممنوعیت تبلیغات اجناس خارجی را در سطح کشور تصویب کنند.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان اینکه امسال باید برنامه‌های مختلفی را جهت تحقق شعار بیان شده از سوی مقام معظم رهبری انجام داد، اظهار داشت: مسئولان دولتی و شهری در این بخش مهمترین وظیفه را دارند و می‌توانند با اجرای برنامه‌های مناسب در تحقق این شعار موثر باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از کالاهای خارجی طی سال‌های گذشته برای مردم عادت شده است و برای ترک این عادت باید بستر مناسبی فراهم شود که ایجاد این بستر نیازمند به برنامه‌ریزی کاملی از سوی مسئولان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابطحی خاطرنشان کرد: شورای عالی فرهنگی، شورای اشتغال و همچنین شهرداری‌ها در بخش تبلیغات اجناس داخلی می‌توانند موثر باشند و بالعکس نیز می‌توانند منجر به متوقف شدن خرید اجناس داخلی شوند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا نمایندگان مجلس باید مصوبه‌ای را برای ممنوعیت تبلیغات اجناس خارجی به تصویب برسانند.

وی تصریح کرد: در سطح شهر تهران تبلیغات اجناس خارجی شهر را احاطه کرده است و این در حالی است که شهرداری تهران باید با ابلاغ دستورالعمل‌های سریع در سال جاری از تبلیغات این اجناس جلوگیری کند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر جلوگیری از تبلیغات در سطح شهر باید از تبلیغات در فروشگاه‌ها و مراکز عمومی نیز جلوگیری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016