یکشنبه 31 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون مركز امور زنان: رستوران‌هاي ويژه بانوان ايجاد مي‌شود

معاون سرمايه‌هاي اجتماعي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: استفاده از لفظ تاسيس قهوه‌خانه ويژه بانوان بدسليقگي بوده است و قرار است رستوران‌هاي ويژه بانوان ايجاد شود.

پروين هدايتي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس« زنان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ در مورد تاسيس قهوه‌خانه ويژه بانوان، اظهاركرد: استفاده ازاين لفظ درست نبوده و ايجاد رستوراني ويژه بانوان ايده‌اي است كه با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران مطرح شد و هنوز ابعاد مختلف و تفاهم‌نامه آن‌ بررسي نشده است.

به گفته وي طرح اين ايده در راستاي ايجاد فضايي مناسب بري بانوان همچون پارك بانوان است تا زنان هم بتوانند به راحتي با فراغ بال از اين فضا استفاده كنند و چنانچه مهماني‌هاي خانوادگي و جمع‌هاي دوستانه‌اي دارند به اين رستوران‌ها بروند.

معاون سرمايه‌هاي اجتماعي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري، تصريح كرد: در اين رستوران‌ها كه مخصوص خانم‌هاست قرار نيست از قليان و اينگونه موارد استفاده شود؛ چرا كه حتي در قهوه‌خانه‌ها نيز مجوز استفاده از قليان تاييد نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اينكه اعلام زودهنگام خبرتاسيس چنين رستوران‌هايي پيش از آنكه همه جوانب آن در نظر گرفته‌ شود درست نيست، ادامه داد: اعلام اين نوع خبرها پيش از آنكه ابعاد مختلف آن بررسي شود، مشكلاتي را ايجاد خواهد كرد كه بايد اين نوع خبرها پيش از بررسي كامل آن اعلام نشود.

به گفته هدايتي ايده ايجاد رستوران‌هاي سنتي و غيرسنتي در فضاي مناسب براي بانوان و به كارگيري پرسنل زن در اين رستوران‌ها مورد استقبال قرار گرفته و در حال كارشناسي است و قرار است تا در تهران به صورت پايلوت ايجاد شود و پس از موفقيت به استان‌ها و شهرهاي ديگر تسري يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016