شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامي اصفهان از سامان‌دهي تورها، براي جلوگيري از روزه‌خواري علني گردشگران خبر داد

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه روزه‌خواري در ملاءعام از جرايم مشهود است، از ساماندهي اغذيه‌فروشي‌ها و تورهاي گردشگري به منظور جلوگيري از روزه‌خواري علني در ماه‌رمضان خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردارعبدالرضا آقاخاني با بيان اينكه روزه‌خواري در ماه مبارك رمضان از مصاديق بارز جرم مشهود بوده و برخورد با متخلفان در قانون تعيين شده است.

وي گفت: حفظ قداست و جايگاه ماه رمضان از وظايف اصلي نيروي انتظامي است و در همين راستا پليس اصفهان امسال برخورد با روزه‌خواري در ملاء‌عام را با تدابير خاصي پيگيري مي‌كند و با حرمت‌شكنان اين ماه به طور قاطع برخورد خواهد كرد.

رويكرد پليس با گردشگران خارجي در ماه رمضان

وي درباره رويكرد پليس اصفهان با گردشگراني كه از كشورهاي ديگر به اين شهر سفر مي‌كنند گفت: تلاش شده تا مراكز رفاهي با مجوز و رعايت شئونات ماه‌رمضان براي ارائه خدمات به گردشگران افزايش يابد و همچنين جلساتي با مديران هتل‌ها، تورهاي گردشگري و رستوران‌ها برگزار و هماهنگي‌هاي لازم صورت گيرد تا اين افراد مجبور نباشند به روزه‌خواري در ملاء‌عام بپردازند.

ساماندهي اغذيه فروشي‌ها

وي در مورد ساماندهي اغذيه‌فروشي‌ها در طول ايام ماه مبارك رمضان نيز گفت: براساس تدابيري كه همه ساله صورت مي‌گيرد تمامي اغذيه‌فروشي‌ها موظفند ارائه خدمات به مشتريان خود را از يك ساعت مانده به افطار آغاز كنند كه در اين خصوص هم در طول روزهاي ماه مبارك تيم‌هاي نظارتي پليس در سطح شهر فعال خواهند بود و چنانچه ماموران با ارائه اغذيه به صورت علني روبرو شوند برابر قانون با آنها برخورد خواهند كرد.

رويكرد پليس اصفهان در طرح اذان تا اذان اكران فيلم‌ها

آقاخاني در مورد تمهيدات پليس استان براي اجراي طرح اذان تا اذان اكران فيلم در سالن سينماها نيز گفت: هنوز چنين طرحي از سوي اداره ارشاد استان ارائه نشده اما اگر چنانچه اين طرح اجرا شود پليس آمادگي دارد تا با تقويت گشت‌هاي خود امنيت مردم را در ساعات پاياني شب فراهم كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تشديد برخورد با بدپوششي در رمضان

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به ادامه تشديد طرح برخورد با بدپوششي در ايام ماه مبارك رمضان گفت: از آنجا كه اصفهان يك شهر مذهبي است و از فرهنگ غني اسلامي نيز برخوردار است، پليس استان اجازه نخواهد داد تا عده معدودي با دست زدن به اين گونه ناهنجاري‌ها فضاي معنوي ماه مبارك رمضان را براي مومنان خداجو ناخوشايند كنند.

كاهش 16 تا 20 درصدي جرايم در ماه رمضان

وي سپس به نقش ماه مبارك رمضان در كاهش جرم و افزايش امنيت پرداخت و تصريح‌كرد: براساس تحقيقات و گزارش‌هاي مستند پليس همه ساله در ايام ماه مبارك رمضان جرايم بين 16 تا 20 درصد كاهش مي‌يابد و امنيت بهتري نسبت به ساير ماه‌هاي سال بر جامعه حاكم مي‌شود كه بايد مردم اين فرصت يك ماهه را مغتنم شمرده و با پاكسازي و خودسازي درون و تداوم اعمال معنوي و عبادي خود در ماه‌هاي ديگر روند كاهش جرايم و امنيت و آرامش را استمرار ببخشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016