چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

نمایشگاه کتاب تهران بدون آماده بودن همه غرفه‌ها افتتاح شد

2055081.jpg
درهای مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب روی علاقه‌مندان به بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گشوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز فعالیت خود را به طور رسمی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران آغاز کرد.

تا لحظه مخابره این گزارش، تقریبا بخش زیادی از غرفه‌داران و ناشران در غرفه‌های خود مستقر شده‌اند و آماده از پذیرایی از مردم هستند؛ هر چند در راهروهای برخی از سالن‌های نمایشگاهی هم تعدادی از غرفه‌ها هنوز آماده نشده است.

بر اساس این گزارش، برخی از غرفه‌های واقع در سالن‌های مختلف نمایشگاه کتاب فاقد سرکتیبه (محل درج نام ناشر) هستند و تنها با شماره‌هایی از بقیه غرفه‌ها تفکیک شده‌اند که این مسئله هم در پیدا کردن محل استقرار ناشران برای مردم، دشواری‌هایی را به وجود آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال و در ساعات آغازین نخستین روز فعالیت رسمی نمایشگاه کتاب تهران، ترافیک نسبتا شدیدی در تمامی مبادی ورودی به شهر آفتاب ایجاد شده است که این مسئله کندی زیاد تردد را در این محل‌ها موجب شده است.

برخی ناهماهنگی‌ها و همچنین آشنا نبودن بسیاری از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب با راه‌های دسترسی آسان به شهر آفتاب موجب سردرگمی و ازدحام در مسیرهای مربوطه شده است.

در حال حاضر عمده‌ترین فعالیتی که در نمایشگاه کتاب تهران آشکارا نمود دارد، تردد چرخ‌های دستی باربران برای انتقال کتاب‌های ناشران از مبادی ورودی شهر آفتاب به غرفه‌های آنهاست.

همچنین با اینکه نمایشگاه کتاب تهران از ساعت ۱۰ امروز برای بازدید عموم مردم فعالیت خود را آغاز کرده است، مشاهدات خبرنگار مهر نشان می‌دهد که عمدتا مسئولان ستادی، غرفه‌داران و برخی از مسئولان اجرایی شهر آفتاب در راهروها در حال تردد هستند و چندان نشانی از خیل بازدیدکنندگان به چشم نمی‌خورد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت در شهر آفتاب آماده میزبانی از عموم مردم است.

این نمایشگاه طی ۱۰ روز یاد شده از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای عموم دایر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016