سه شنبه 8 آذر 1384

برانكو و تشريح دلايل دعوت از بازيكنان ليگي: تا اول فروردين، پنجاه نفر به تيم ملي دعوت مي‌شوند، ايسنا

برنامه‌هاي جديد تيم ملي را به مربيان ليگ برتر ارايه مي‌كنيم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: به منظور سهولت در انتخاب ليست پنجاه نفره‌ي، بازيكنان ليگي كه توان بالقوه‌ي حضور در تيم ملي را دارند به تمرينات جديد اين تيم دعوت شده‌اند.

برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: نفرات جديد دعوت شده به اردوي تيم ملي كانديداهاي بالقوه‌اي هستند كه تا به حال فرصت حضور در اردوي تيم ملي را نداشته‌اند.

وي افزود: اين نفرات نامشان هيچ گاه در ميان بازيكنان تيم ملي اميد و بزرگسالان نبوده و كادر فني تيم ملي براي سهولت در انتخاب نام پنجاه بازيكن، بازيكنان ليگي را به تيم ملي دعوت كرده است. به توصيه‌ي فيفا، تيم‌هاي ملي راه يافته به جام جهاني بايد تا اول فروردين، پنجاه نفر را به اردوي تيم‌هاي خود دعوت كرده تا در نهايت، اسامي قطعي خود را براي حضور در جام جهاني از ميان همين نفرات انتخاب كنند.

برانكو ادامه داد: قرار بود كه نفرات دعوت شده پس از پايان هفته‌ي پانزدهم و تعطيلات نيم فصل به اردوي تيم ملي دعوت شوند. اما با توجه به جلو افتادن تعطيلات، اردوي تيم ملي 20 روز زودتر آغاز شد.

وي در مورد تداوم دعوت از بازيكنان ليگي، تصريح كرد: براي دعوت از پنجاه بازيكن تا شروع سال 1385 زمان داريم و بايد شرايط را تا آن زمان بسنجيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ درباره‌ي نظرش در خصوص استفاده از بازيكنان تيم ملي بزرگسالان در تيم ملي اميد براي حضور در رقابت‌هاي غرب آسيا، گفت: نمي‌توانم در اين مورد اظهار نظر كنم چرا كه اين مساله به كميته ملي المپيك مربوط مي‌شود وآقاي ياوري و اعضاي كميته‌ي ملي المپيك بايد پاسخ اين سوال را به شما بدهند.

وي در پايان از تشكيل جلسه‌اي با حضور اعضاي كادر فني تيم ملي و مربيان ليگ برتر خبر داد و گفت: اين جلسه به پيشنهاد كادر فني تيم ملي و دعوت فدراسيون فوتبال يكشنبه صبح برگزار مي‌شود تا ضمن آشنايي مربيان ليگي با برنامه‌هاي آينده‌ي تيم ملي، درباره‌ي مسايل مختلف تيم‌ ملي بحث و تبادل نظر شود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27634

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو و تشريح دلايل دعوت از بازيكنان ليگي: تا اول فروردين، پنجاه نفر به تيم ملي دعوت مي‌شوند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016