چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: هنوز برای حضور در تيم ملی تصميم نگرفته‌ام، تا بازی با امارات صبر کنيد، ايسنا


کريم باقری گفت: هنوز تصميم نهايی‌ام را برای حضور در تيم ملی فوتبال ايران نگرفته‌ام.

کاپيتان تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گزاری دانشجويان ايران (ايسنا) درباره پيروزی تيم‌اش مقابل برق شيراز گفت: بازی بسيار خوبی بود و ما توانستيم ۳ امتياز شيرين را پس از دو باخت اخير به دست آوريم. از اين که هواداران خوشحال شدند بسيار خرسندم و معتقدم با اين برد تيم ما تا حدودی از بحران خارج شد. هر تيم بزرگی می‌تواند نوسان داشته باشد. پرسپوليس تيم بزرگی است که پس از دو شکست دچار بحران شد؛ البته جو رسانه‌ای هم به اين مساله دامن زد. ما بايد باز هم با جديت تلاش کنيم و به فکر بازی‌های بعدی در ليگ باشيم چرا که تمام مسابقات نزديک به هم و بسيار سخت است. باور کنيد در بسياری از بازی‌های ليگ نمی‌شود از ابتدا گفت که پرسپوليس برنده خواهد بود يا تيم حريف.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره رفع شدن مصدوميت اخيرش نيز خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه با کمک "زرينه"‌ مصدوميتم بهبود يافته است و از اين که پس از مدتی آسيب ديدگی مجددا به ترکيب تيم پرسپوليس برمی‌گردم خوشحالم. در تمام مدتی که برای پرسپوليس بازی می‌کنم تا جايی که بتوانم در خدمت تيم هستم. البته برخی‌ها می‌گويند وقتی باقری نباشد تيم پرسپوليس دچار تزلزل می‌شود که بايد به آن‌ها بگويم هيچ اعتقادی به اين مساله ندارم. اکنون هم نمی‌توانم درباره عملکردم در اين بازی قضاوت کنم و هر گونه صحبت پيرامون اين مساله بستگی به نظر مربی‌ام دارد.

باقری هم‌چنين درباره حضور دوباره‌اش در ترکيب تيم ملی ايران به ايسنا گفت: علی دايی به من لطف داشت و صحبت‌هايی را در اين زمينه با من انجام داد، البته من قبلا از تيم ملی خداحافظی کرده بودم. معتقدم وقتی می‌توانم در تيم ملی بازی کنم که شرايط فوق‌العاده‌ای به لحاظ فنی داشته باشم؛ اکنون تا زمان بازی با تيم امارات فرصت زيادی باقی مانده که بايد تا آن موقع صبر کنم و ببينم چه شرايطی خواهم داشت. بايد بگويم که خوشحال می‌شوم در خدمت تيم ملی ايران باشم اما هنوز تصميم نهايی را درباره اين مساله نگرفته‌ام.

باقری درباره حضور دوباره علی کريمی در ترکيب تيم ملی نيز به ايسنا گفت: کريمی بازيکن بزرگی است و البته علی دايی هم شرايط او را داشته، آ‌ن‌ها از بزرگان فوتبال ما هستند که نبايد به راحتی از دست‌شان داد. معتقدم درباره مشکل به وجود آمده مسوولان فدراسيون فوتبال بايد پا درميانی کنند تا علی کريمی دوباره در ترکيب تيم ملی ايران قرار گيرد. دايی و کريمی روزی در کنار يکديگر بازی می‌کردند و من هم مثل تمام مردم ايران خوشحال می‌شوم ببينم کريمی و دايی باز هم کنار هم باشند.





















Copyright: gooya.com 2016